[InterNLnet] SMTP Server probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 175 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• jpiscaer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:07
Ik heb een vreemd probleem. Misschien weet iemand een oplossing voor me, mail naar InterNLnet de ISP is in ieder geval al de deur uit.

Ik gebruik outlook als mailclient. Ik krijg bij het verzenden van e-mails de volgende error:
Bij taak InterNLnet - Bezig met verzenden is een fout (0x800CCC0D) opgetreden: kan de e-mailserver niet vinden. Controleer de servergegevens in de accounteigenschappen.
Ik gebruik als server smtp5.inter.nl.net; mijn account is niet de dominante, i.e. de account staat niet op mijn naam. Ik gebruik geen loginauth. Alle instellingen zijn als op de internl pagina.

Verder heb ik op de microsoft site een zoekactie gedaan naar de specifieke foutcode. Een nuttige pagina was deze. Alle links op die pagina's gevolgd, aantal oplossingen geprobeerd, geen succes...

Waarom krijg ik deze error, wat belangrijker, wat kan ik eraan doen?

//EDIT: Een huisgenoot van me heeft hier ook last van. Hij gebruikt ook Outlook, welke instellingen hij precies heeft weet ik niet

[ Voor 7% gewijzigd door jpiscaer op 06-11-2003 02:27 ]

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:10
Probeer eens te telnetten naar die server, lukt dat wel zou ik even een ander mailprogramma proberen.

Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -

• jpiscaer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:07
Telnetten naar de smtp server? Wat heb ik daaraan dan? Pingen begrijp ik nog wel, maar telnet?