Ervaring Asus 620 BT als vervanging Compaq Aero 8000

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik wil mijn sublaptop Compaq Aero 8000 maar eens gaan vervangen. Ik zat te denken aan een Asus 620 BT versie. Ik kan op Internet bijna niets vinden over deze PDA qua reviews. Het is wel een lekker goedkope PDA dus vandaar deze keuze. Zonder BT kan ik wel vinden maar ik wil de BT versie. Iemand ervaring met deze BT versie? Deze heeft meer geheugen en ingebouwde Bluetooth.

De Asus 620 BT heeft gewoon wat meer functie dan de zonder BT. Ik wil deze PDA in combinatie gebruiken met een Ericsson T68. Lukt dat via Bluetooth?

Ik vond mijn Compaq Aero wel een toppertje qua sublaptop alleen deze zal noooit meer komen denk ik dus ik zal mijn toetsenbord echt gaan missen met dat lekker 10,4 stn scherm. Ik kon ook lekker 2 Compact Flashcard kwijt dus ik had 1gb aan werkgeheugen en MP3 kon met een 13 buffer ook lekker spelen. Maar ok ik wil deze gewoon nu gaan vervangen omdat die nu al 5 jaar oud is. De batterij was ook al niet zo stabiel.

Ik heb ook een Palmtop gehad maar dat vond ik nou echt balen. Werkte wel maar schrijven was een ramp.

Heeft iemand nog andere ideeen voor een PDA of is dit gewoon een goede keuze?

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

breinonline

Are you afraid to be known?

De Asus 620 BT heeft gewoon wat meer functie dan de zonder BT. Ik wil deze PDA in combinatie gebruiken met een Ericsson T68. Lukt dat via Bluetooth?
Dat zou geen problemen moeten opleveren.
Ik heb ook een Palmtop gehad maar dat vond ik nou echt balen. Werkte wel maar schrijven was een ramp.
Bij mijn weten werkt het schrijven op een ppc net zo als op een palmtop. Waarom heb je hier moeite mee? Met Palm OS5 kan je ook overal op het scherm schrijven en je kan op de palm ook via een virtueel toetsenbord invoeren. Je heb trouwens ook PDA's met toetsenbord (zie Palm en Sony). In de meeste reviews staat dat deze in het begin erg wennen zijn maar na enige oefening makkelijker en sneller zijn dan graffitiën. Ik denk dat deze alternatieven nog het dichtste in de buurt komen van vervanging voor een bijna-laptop PDA.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalex
  • Niet online
Ik vind het echt jammer dat die Compaq Aero niet meer wordt gemaakt. Het is een pracht laptop. 1 KG en 8 uur met de batterij. Zelfs presentaties kan je ermee geven. Ik denk toch dat ik voor de Asus 620BT ga. Het zal even wennen zijn maar ja alles moet toch wennen. Ik vond toch dat deze het mooiste was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7094

waarom neem je geen foldable keyboard erbij, ideaal, je zet je pda er gewoon op, en begint op de toetsen te rammen, heb er ook ene voor et snelle werk, ultra compact allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalex
  • Niet online
Wil ik ook maar je zal toch ooit weer moeten wennen aan zo'n pen. Ik heb ooit zo'n palm gehad en je wilde niet weten hoe ik een ruzie met die letters had en zo. Zo'n toetsenbord is wel een goede oplossing maar daar loop je dan met je toetsenbord. Ik heb die PDA waarschijnelijk altijd in mijn binnenzak dus dan heeft het geen zin als je staat en dan dat ding eronder klikken en dan schrijven met een hand omdat je andere de pda moet vasthouden. Ik ga wel verder kijken naar een andere oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108853

itsalex schreef op donderdag 06 november 2003 @ 00:16:
Ik wil mijn sublaptop Compaq Aero 8000 maar eens gaan vervangen. Ik zat te denken aan een Asus 620 BT versie. Ik kan op Internet bijna niets vinden over deze PDA qua reviews. Het is wel een lekker goedkope PDA dus vandaar deze keuze. Zonder BT kan ik wel vinden maar ik wil de BT versie. Iemand ervaring met deze BT versie? Deze heeft meer geheugen en ingebouwde Bluetooth.

Ik vond mijn Compaq Aero wel een toppertje qua sublaptop alleen deze zal noooit meer komen denk ik dus ik zal mijn toetsenbord echt gaan missen met dat lekker 10,4 stn scherm. Ik kon ook lekker 2 Compact Flashcard kwijt dus ik had 1gb aan werkgeheugen en MP3 kon met een 13 buffer ook lekker spelen. Maar ok ik wil deze gewoon nu gaan vervangen omdat die nu al 5 jaar oud is. De batterij was ook al niet zo stabiel.

Heeft iemand nog andere ideeen voor een PDA of is dit gewoon een goede keuze?
Kickje :)

Hoe heb jij mp3's kunnen afspelen ? met welke software, ik krijg dat nl niet voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalex
  • Niet online
Dat is een hele goeie. Ik heb wel ergens nog die software. Het is hele speciale software wat wel goed werkt. Ik weet niet zo uit mijn hoofd wat het zou zijn. Mail mij fftjes ervoor. Het namelijk voor de SH4 processor. Ik ga wel fftjes zoeken.

Pagina: 1