Ik loop nu al een tijdje tegen een onvolkomendheidje aan, waar ik tot nu toe geen oplossing voor gevonden heb; zowel search als Google geven geen soelaas (mede door searchtermen). De Faqs van PMG, OIOC en WOS evenmin.
Ik weet eigenlijk niet goed of dit wel in PMG hoort, sinds niet alleen de CPU/Mobo erin voorkomt, maar ook de DVD-ROM en Windows 2000. Ik weet niet precies waar het probleem ligt.
Mijn CPU usage schiet naar 100/99 % in taskmanager als ik iets vanaf een CD-ROM installeer. Hierbij wordt mijn systeem log (behalve de install, die gaat vlotjes
) en begint het geluid verschrikkelijk te kraken. Tis eerder irritant dan een echt probleem.
Mijn systeem:
AMD XP2600+
Epox 8RDA+
2x512 DDR DC
2x WD 80gig 8mb cache
Toshiba SD M1712 DVD-ROM (48x 16x)
Lopend onder win2000.
Kan het misschien komen door de brakke IDE-drivers van Nvidia (win200 versie)? Weet iemand misschien hoe dit komt?
Ik weet eigenlijk niet goed of dit wel in PMG hoort, sinds niet alleen de CPU/Mobo erin voorkomt, maar ook de DVD-ROM en Windows 2000. Ik weet niet precies waar het probleem ligt.
Mijn CPU usage schiet naar 100/99 % in taskmanager als ik iets vanaf een CD-ROM installeer. Hierbij wordt mijn systeem log (behalve de install, die gaat vlotjes
Mijn systeem:
AMD XP2600+
Epox 8RDA+
2x512 DDR DC
2x WD 80gig 8mb cache
Toshiba SD M1712 DVD-ROM (48x 16x)
Lopend onder win2000.
Kan het misschien komen door de brakke IDE-drivers van Nvidia (win200 versie)? Weet iemand misschien hoe dit komt?
Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way