de symptomen: wanneer ik stroom op mijn voeding (superflower 420W FPC Dual Fan) zet duurt het een roteind voor dat mn moederbord stroom krijgt... (ik zit alweer 3 minuten te wachten) Als het mobo dan eindelijk stroom krijgt, gaat automatisch mn ccfl aan, en alle fans gaan draaien. Ik heb dan mn pc nog niet aangezet... Sluit ik mijn pc af, dan wordt alles uitgezet, behalve (je raadt t al) de fans en de ccfl.
wat heb ik geprobeerd: alles los, voeding nagekeken, kan niks vreemds vinden. Om problemen ivm de waterkoeling uit te sluiten heb ik de waterkoeling er ook maar uitgehaald en mn HSF even teruggeplant. Nog steeds geen resultaat.
Voltages in de BIOS zijn ook niet abnormaal, en ik heb ook niet abnormaal veel in mn kast zitten (zie specs in sig)
heeft iemand enig idee wat het probleem kan zijn?
update: probleem is inmiddels opgelost, maar heb nog geen idee wat het probleem veroorzaakte
wat heb ik geprobeerd: alles los, voeding nagekeken, kan niks vreemds vinden. Om problemen ivm de waterkoeling uit te sluiten heb ik de waterkoeling er ook maar uitgehaald en mn HSF even teruggeplant. Nog steeds geen resultaat.
Voltages in de BIOS zijn ook niet abnormaal, en ik heb ook niet abnormaal veel in mn kast zitten (zie specs in sig)
heeft iemand enig idee wat het probleem kan zijn?
update: probleem is inmiddels opgelost, maar heb nog geen idee wat het probleem veroorzaakte
[ Voor 6% gewijzigd door Whieee op 06-11-2003 00:22 ]
Launching containers into space