Toon posts:

Probleem met Hercules Prophet II MX

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds een week de volgende videokaart: Hercules Prophet II MX 32 Mb Retail AGP 183 Mhz. Sinds gisteren lijkt m'n monitor wel een aquarium! Er zit constant een lichtblauwe waas over mijn scherm die ik niet weg krijg. Bij het opstarten van windows zijn de 'DOS'letters ook al blauw. Ik heb mijn monitor al op een andere PC aangesloten waaruit bleek dat hiermee niks aan de hand is. Wat is er aan de hand?

Alvast bedankt voor de reacties!

Martijn

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-08 13:18
heb je de videokaart ook in een ander systeem gehad? Dat zou je een kunnen proberen. Als je dan nog steeds de blauwe waas hebt, weet je iig dat het aan de videokaart ligt en dat je 'm kunt inruilen.

Verwijderd

Ik heb een probleem met de dual head functie van deze kaart. Ik kan namelijk bij de twinview properties niet per scherm de resolutie en kleurdiepte instellen.
Klinkt dit probleem iemand bekend in de oren?

• phaedrus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-08 20:29
Ik kan namelijk bij de twinview properties niet per scherm de resolutie en kleurdiepte instellen.
Klinkt dit probleem iemand bekend in de oren?
Gebruik je toevallig win2000? Voor zover ik weet kun je onder win2000 geen aparte resoluties enzo instellen, niet met nvidea en ook niet met matrox kaarten.