[Premiere Pro] Foutmelding tijdens installeren

Pagina: 1
Acties:

• PipelineNoise
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-08 13:27
Hoi, ik wilde vandaag Premiere Pro installeren, maar ik kreeg een rare foutmelding tidjens het installeren. Hij zei dat 'data2.cab' niet goed was, hij kon er een bepaald bestand niet vinden. Ook gaf hij een code: -2147024873. Bij "Adobe online" zou ik die code moeten kunnen opzoeken, maar daar staat er niks over.
Weet iemand waardoor dit komt, of heeft iemand hetzelfde probleem?

• BuG2FiX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-08 17:44
hebben we het hier over de orignele cd? dan zou het wel heel raar zijn als daar een fout op zit. Waarschijnlijk gaat er iets fout tijdens het kopieeren. Corruptie kan ook komen door geheugenproblemen of fysieke harddisk fouten.

breng de cd terug naar de dealer en vraag een nieuwe. via adobe kun je er ook een krijgen met je serienummer en adres.

[ Voor 40% gewijzigd door BuG2FiX op 06-11-2003 09:03 ]

• PipelineNoise
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-08 13:27
BuG2FiX schreef op 06 november 2003 @ 09:01:
hebben we het hier over de orignele cd? dan zou het wel heel raar zijn als daar een fout op zit. Waarschijnlijk gaat er iets fout tijdens het kopieeren. Corruptie kan ook komen door geheugenproblemen of fysieke harddisk fouten.

breng de cd terug naar de dealer en vraag een nieuwe. via adobe kun je er ook een krijgen met je serienummer en adres.
Ja, ik was er zelf ook al opgekomen. Ik stuur hem wel terug naar de leverancier (aangezien ik er op internet ook al niks over kon vinden, dacht ik al dat het geen "bekend" probleem was")