Toon posts:

[Abit NF7] netwerklampje knippert niet?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi !

Mijn nieuwe NF7-S 2.0 doet het perfect, alleen het lampje van de onboard LAN aansluiting hoort toch te knipperen bij dataverkeer???? Ik zie nu alleen een groen en een geel lampje die continu aanstaan, volgens mij klopt dat niet. Niet dat ik er erg mee zit of zo, maar ik heb dit nog nooit meegemaakt, heeft iemand een idee waar het aan zou kunnen liggen? Bios 18 staat erop, maar dat zal niet zoveel uitmaken denk ik.

• MixingMastersM
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-07 23:21

MixingMastersM

Ik heb ramen.....

Bij mij knippert er ook niks, maar d'r kan ook niks knipperen als ze allebei branden :)

Verwijderd

Topicstarter
ja maar in het boekje staat dat een van de lampjes knippert bij dataverkeer, dus het zou eigenlijk wel moeten gebeuren. Iemand anders die ik ken heeft ook de Nforce2 maar dan van gigabyte, en bij hem knippert het lampje wel, maar dat zou natuurlijk ook kunnen komen omdat er een andere LAN chip is gebruikt.

Verwijderd

hier knippert er ook niks (zelfde mobo+bios)

kortom maak niks uit :)

Verwijderd

Normaal gezien knipperen lichtjes als er netwerkverkeer is...

Dat is zo bij de meeste netwerkkaarten, switches, routers,...

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2003 11:27 ]

Verwijderd

Dat is wel zo, maar als het gewoon werkt ;) . If it aint broke... :)

• Sperenvanger
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-07 23:11
Verwijderd schreef op 06 november 2003 @ 14:03:
Dat is wel zo, maar als het gewoon werkt ;) . If it aint broke... :)
Tweak it >:)

Het kan natuurlijk ook, dat de lampjes erg dof zijn, en dat je het eigenlijk niet goed kan zin dat ze knipperen.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Onboard of niet, een netwerkcontroller (en alle bijbehorende snuisterijen, zoals LED'jes) is en blijft een netwerkcontroller. Dit topic staat derhalve vreemd hier in PMG.

Dat wordt dus een enkeltje Network Troubleshooting, compleet met een subtiele titelwijziging ;)
Pagina: 1