[IE6] Geen 2e explorer

Pagina: 1
Acties:

• MarkyB
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

MarkyB

The original

Topicstarter
Het volgende:

al sinds gisteren en een paar reboots geleden kan ik maar 1 Internet Explorer scherm openen. Als ik de 2e open sluit deze automatisch weer.

-Windows XP professional SP1
-IE6
-geen virus
-niks geinstalleerd sinds het probleem.
-deze XP install is pas een week of 2 oud dus een kapot register zal het ook niet zijn.

• MarkyB
  • Niet online

MarkyB

The original

Topicstarter

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Probeer ens via windows onderdelen in software je IE te verwijderen, en daarna weer toe te voegen? :)

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

• MarkyB
  • Niet online

MarkyB

The original

Topicstarter
ND schreef op 05 november 2003 @ 22:54:
Probeer ens via windows onderdelen in software je IE te verwijderen, en daarna weer toe te voegen? :)
Dat staat gelijk aan format C: :)

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

MarkyB schreef op 05 november 2003 @ 22:54:
[...]

Dat staat gelijk aan format C: :)
Dát kan ook, ben je vast ook van andere problemen af B) (die je later toch weer tegenkomt O-) )

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

spacecom schreef op 05 november 2003 @ 22:59:
goh, wat smilies zoal losmaken.....
offtopic:
Ja, dat is iets wat minder plezierig overkomt als je een probleem hebt. Het is de bedoeling dat je een user probeert te helpen met een probleem wat hij heeft, in dit geval IE.

Domweg een link posten naar een andere browser is geen oplossing voor zijn probleem an sich. Het is hooguit een mogelijkheid als hij een ander programma zou willen gebruiken maar dat wordt niet gevraagd.

Postings dienen iets toe te voegen en on topic te zijn en een rij smilies helpen niet echt en zijn in dit geval dus overbodig.

TS:
Voordat er allerlei mogelijkheden opgesomd worden, heb je al geprobeerd een backup van je registry, zo die er is, terug te zetten? Anders is systeemherstel vaak de meest snelle oplossing.

[ Voor 7% gewijzigd door Guardian Angel op 05-11-2003 23:24 ]

ARME AOW’er

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Heb je ook meldingen in je eventviewer, die error 's die je daar ziet kan je vinden wat te doen op www.eventid.net of www.microsoft.com/technet en zoek daar op je foutmelding.

[ Voor 3% gewijzigd door aReaRe op 05-11-2003 23:35 ]

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

• MarkyB
  • Niet online

MarkyB

The original

Topicstarter
Riemer Reinalda schreef op 05 november 2003 @ 23:35:
Heb je ook meldingen in je eventviewer, die error 's die je daar ziet kan je vinden wat te doen op www.eventid.net of www.microsoft.com/technet en zoek daar op je foutmelding.
Hij klapt er gewoon zonder foutmeldingen weer uit, en hier op mn stage kan ik niet in de eventviewer kijken, dat kan ik pas zaterdag (weddenschap enzo dat ik 2 dagen niet computer)

• Pimmuz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-08 14:32

Pimmuz

Roar

[offtopic] liever met race autojes spelen mark ? ennu hoest op stage [offtopic]

Windowsupdate (again)

Of idd proberen IE te verwijderen en 5 eens installen ofzo kijken of je het daar ook nog mee hebt

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-08 18:52
Ad-aware ffies draaien.. misschien wat confilcterende spyware...

• MarkyB
  • Niet online

MarkyB

The original

Topicstarter
Na een reinstall hetzelfde probleem.

ad-aware gedraaid maar geen oplossing

hoe backup ik het register?

Verwijderd

Zou het kunnen zijn dat je te weinig werkgeheugen hebt. Had ik namelijk ook en ik kreeg geen melding, als je er op klikte gaf ie gewoon geen gehoor.

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

[je hebt er misschien weinig aan maar ik vraag het toch]

Heb je dit trouwens ook met de winidows verkenner? Als je daar in de adresbalk een URL intypt, opent ie deze gewoon: wat gebeurd er met twee verkenners, en wat als je die gebruikt om een URL te openen?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• MarkyB
  • Niet online

MarkyB

The original

Topicstarter
Verwijderd schreef op 07 november 2003 @ 13:34:
Zou het kunnen zijn dat je te weinig werkgeheugen hebt. Had ik namelijk ook en ik kreeg geen melding, als je er op klikte gaf ie gewoon geen gehoor.
1 gig werk geheugen zit niet meteen vol ;)

• MarkyB
  • Niet online

MarkyB

The original

Topicstarter
F_J_K schreef op 07 november 2003 @ 13:36:
[je hebt er misschien weinig aan maar ik vraag het toch]

Heb je dit trouwens ook met de winidows verkenner? Als je daar in de adresbalk een URL intypt, opent ie deze gewoon: wat gebeurd er met twee verkenners, en wat als je die gebruikt om een URL te openen?
2 verkenners blijven gewoon geopent, en daarna de 2 ingetypte websites ook..

ook een geopende link op een website blijft geopent.

• MarkyB
  • Niet online

MarkyB

The original

Topicstarter
klein update-je:

ik kan alleen op MIJN xp account geen 2x IE openen. Op een andere XP account is dit wel mogelijk.

• breinonline
  • Laatst online: 21:41

breinonline

Are you afraid to be known?

Kopieër je account eens en gooi de oude vervolgens weg. Misschien is het dan verholpen? En anders kan je ook via (windowstoets+R)>www.url.com je browser starten, als dat wel werkt :?

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• Kix@$$
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-09 13:17
Je hebt ook geen banner/popup killer draaien?

• MarkyB
  • Niet online

MarkyB

The original

Topicstarter
Kix@$$ schreef op 13 november 2003 @ 10:18:
Je hebt ook geen banner/popup killer draaien?
Nope.

Hoe kopieer ik een account inclusief alle instellingen? want ik heb niet bepaalt tijd om alles weer opnieuw in te gaan stellen.

• breinonline

breinonline

Hier staat een duidelijke uitleg over het kopiëren van accounts.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• MarkyB
  • Niet online

MarkyB

The original

Topicstarter
breinonline schreef op 13 november 2003 @ 13:16:
Hier staat een duidelijke uitleg over het kopiëren van accounts.
da twerkte dus niet, omdat er in application data, windows een bestandje stond die niet meegekopieerd kon worden, en als ik die niet mee kopieerde dan moest ik alsnog alles instellen.

• breinonline

breinonline

Probeer eens vanonder een andere account te kopiëren. Hoogstwaarschijnlijk is het bestand in gebruik en kan je het daardoor niet kopiëren.

Pagina: 1