Ik heb vandaag ivm Office 2003 mijn C: en D: geformatteerd en opnieuw geïnstalleerd. Op E: staan al mijn documenten. Onder de vorige installatie had ik de locatie van Mijn documenten verplaatst naar E:\Documents and settings\Canaria\Mijn documenten.
Die map staat er nu nog steeds en ik krijg hem niet weg. Ik heb alle oplossingen uit de search al geprobeerd:
- in command box verwijderen
- in command box na dir /X en na in taskmanager explorer.exe af te sluiten
- opnieuw opstarten
- in windows in de eigenschappen het vinkje voor de indexering verwijderen
In ' dos' krijg ik de melding: Toegang geweigerd
In Windows krijg ik de melding: Kan Mijn documenten niet verwijderen. De toegang is geweigerd. Controleer of de schijf vol of tegen schrijven is beveiligd of dat het bestand momenteel in gebruik is.
Ik kan met die (lege) map helemaal niets, renamen, openen lukt niet. Knippen lukt wel, totdat ik hem ergens anders weer wil plakken, dat lukt dan niet. De bovenliggende mappen Documents and settings en Canaria kon ik wel renamen.
Het vreemde is dat ik met die map helemaal niets heb gedaan na mijn nieuwe installatie.
Hoe krijg ik hem weg???
Die map staat er nu nog steeds en ik krijg hem niet weg. Ik heb alle oplossingen uit de search al geprobeerd:
- in command box verwijderen
- in command box na dir /X en na in taskmanager explorer.exe af te sluiten
- opnieuw opstarten
- in windows in de eigenschappen het vinkje voor de indexering verwijderen
In ' dos' krijg ik de melding: Toegang geweigerd
In Windows krijg ik de melding: Kan Mijn documenten niet verwijderen. De toegang is geweigerd. Controleer of de schijf vol of tegen schrijven is beveiligd of dat het bestand momenteel in gebruik is.
Ik kan met die (lege) map helemaal niets, renamen, openen lukt niet. Knippen lukt wel, totdat ik hem ergens anders weer wil plakken, dat lukt dan niet. De bovenliggende mappen Documents and settings en Canaria kon ik wel renamen.
Het vreemde is dat ik met die map helemaal niets heb gedaan na mijn nieuwe installatie.
Hoe krijg ik hem weg???
Apparticle SharePoint | Apps | Articles