• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Het klink misschien raar maar ik kan bepaalde bestanden niet meer verwijderen.
Ik had bestanden van CD-RW naar me Nokia gezet alleen ik denk dat hij de alleen-lezen ofzo heeft overgenomen.

Nou zijn deze bestanden als Alleen-Lezen gemarkeerd en met de huidige software die ik bij mijn telefoon kreeg (PC Suite voor Nokia 3650 1.00), kan ik noch de bestanden verwijderen noch op enige wijze de kenmerken wijzigen.

Ook via de Nokia zelf krijg ik foutmeldingen als ik ze probeer te verwijderen...

Overigens is mijn firmware daterend uit februari. 2.5 namelijk, eigenlijk best wel vreemd aangezien ik hem net twee weken heb.

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:20
staan ze op de mmc of op het intern geheugen?
op het mmc, stop deze dan in een cardreader en deleten maar
op intern, format?

Tijd van werken, tijd van rusten

• Vincentio
  • Niet online
Ze staan op intern, maar ik dus geen goede back-up ook. Dus als ik mijn telefoon reset ben ik bang dat ik ook andere gegevens verlies. (oa sms met reserveringscode :()

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:42

--MeAngry--

aka Qonstrukt

VinnieWeiss schreef op 05 november 2003 @ 22:03:
Ze staan op intern, maar ik dus geen goede back-up ook. Dus als ik mijn telefoon reset ben ik bang dat ik ook andere gegevens verlies. (oa sms met reserveringscode :()
Daar heb je de PC-Suite weer voor waar je een backup van je gegevens mee kunt maken :) Maareh, heb je FExplorer van www.gosymbian.com al geprobeerd? Want daarmee kun je volgens mij geforceerd bestanden verwijderen.

[ Voor 4% gewijzigd door --MeAngry-- op 05-11-2003 22:09 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

offtopic:
Ik heb net een 3650i en ben 100% noob wat betreft GSM.

Wat heb je nodig om files vanaf een PC naar je 3650i te krijgen en terug uiteraard. Kabels, programma? Als iemand de moeite zou willen doen mij dit te zeggen, _/-\o_
een verwizing met url of topic is ook prima.

[ Voor 52% gewijzigd door Guardian Angel op 05-11-2003 22:09 ]

ARME AOW’er

• Vincentio
  • Niet online
GuardianAngel schreef op 05 november 2003 @ 22:08:
offtopic:
Ik heb net een 3650i en ben 100% noob wat betreft GSM.

Wat heb je nodig om files vanaf een PC naar je 3650i te krijgen en terug uiteraard. Kabels, programma? Als iemand de moeite zou willen doen mij dit te zeggen, _/-\o_
een verwizing met url of topic is ook prima.
Infrarood of Bluetooth is de manier. Er zijn geen kabels voor de nokia 3650, meen ik.
Programma verder dat je nodig hebt is de Nokia PC Suite. Deze is ook te downloaden van hun site.

_/-\o_ _/-\o_ FExplore werkte _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Vincentio op 05-11-2003 22:15 ]

Pagina: 1