Terratec XLerator PRO ( DIGI UITGANG )

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Lars The 18th
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik wil mijn SONY MD speler gaan gebruiken
als een soort Mp3 speler
ik wil de MD speler gaan verbinden via de
optische uitgang ( TOSLINK ) van mijn
Terratec geluidskaart.
Heeft iemand hier ervaring mee

• Redox
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22-07 16:12

Redox

Motion Design / VFX

Hoe bedoel je "als een soort mp3 speler"?

ik heb zelf ook een terratec XLerate PRO, ik gebruik die optische uitgang alleen maar om liedjes op md-disc te zetten, meer kan hij (helaas) ook niet. ;)

• Lars The 18th
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ja dat ben ik ook van plan redox
om muziek op md te zetten
maar hoe ga je te werk en gebruik je
daar nog speciaale progjes voor ?

• Redox

Redox

Motion Design / VFX

Ik ken er helaas geen progjes voor..

ik speel gewoon een mp3 af en druk op het record knmopje op mijn minidisc..

de terratec geeft ook geen signaal zodat de tracks gesplitst worden, dit moet je allemaal zelf doen..

de opnamevolume ervan ligt ook nogal laag, ik zou niet weten hoe je dat hoger kunt doen (zelfs als ik alles op max heb gezet)

Verwijderd

Op HardwareInfo.net staat dat dat wel allemaal automatisch moet kunnen.
Wat opviel is dat de geluidskaart en de minidisc walkman perfect synchroniseerden. Bij het starten van een opname begon de Minidisc player precies te lopen wanneer het geluid uit de geluidskaart startte. Bij een pauze schakelde de Minidisc player vanzelf over naar een volgend tracknummer. Het opnemen van een aantal MP3 bestanden op een Minidisc is zo met de XLerate PRO geluidskaart zeer eenvoudig. Je zet een playlist vol MP3 bestanden aan op spelen, en zodra de PC klaar is met afspelen staat de muziek in uitstekende digitale kwaliteit, inclusief de juiste tracknummers, op de Minidisc schijf.

• Redox

Redox

Motion Design / VFX

Hmm ja ik heb het gelezen, maar dat is mij nog nooit gelukt, ik gebruik winamp om mp3's af te spelen, na het opnemen heb ik aleen 1 track van 74 minuten op mijn minidisc staan, Misschien moet je er de geschikte minidisc-recorder voor hebben???

daar gebruiken ze de Sony MZR-35, ikzelf de MZR-55, lijkt me sterk dat het hieraan zou liggen...
Pagina: 1