Msi tv@anywhere installatie probleem

Pagina: 1
Acties:

• Mangeloos
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-12-2025
Ik heb een Msi tv@anywhere master tv kaart gekocht. Deze was bedoelt voor een amd k6 300 pc met 192mb ram. Op mijn eigen pc draaide deze ondanks een niet vlekkeloze installatie: mijn pc herkende hem niet als nieuwe hardware. Desondanks toch kunnen installeren onder winxp.
Op dat oude bakkie draait win me. Ook deze herkent de tv-kaart niet. Pogingen om hem via omwegen te installeren, zoals onder winxp wel lukte, lukken hier niet. Ook nieuwe hardware toevoegen lukt niet. Een aantal keer gescant maar zonder resultaat. |:(
De driversetup geeft de foutmelding: no device found. De pc herkent de kaart niet als nieuwe hardware. Dus zit ik hier met een pc die meer heeft dan hij zelf denkt.

search geeft geen onderwerpen weer met installatie problemen..
google ook niet..

Zie ik iets over het hoofd, of weet iemand hoe je een pc toch nieuwe hardware kan laten ontdekken?

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Misschien gewoon de driver+software installeren, rebooten en hopen dat hij hem dan "spontaan" wel vind. Zal niet de eerste keer zijn dan een pc me zoiets flikt.

Ben je een uur aan het zoeken en na een reboot doet hij het opeens. :(

[ Voor 9% gewijzigd door max op 05-11-2003 21:40 ]

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

• Mangeloos
Fire_escape schreef op 05 november 2003 @ 21:40:
Misschien gewoon de driver+software installeren, rebooten en hopen dat hij hem dan "spontaan" wel vind. Zal niet de eerste keer zijn dan een pc me zoiets flikt.
driver installeren gaat juist niet, omdat de setup aangeeft "device not found"...
anders zou dat wel kunnen ja.. Software installeren doet hij wel, maar geeft gewoon aan dat hij geen hardware kan vinden..

• Mangeloos
iemand nog ideeën??

[ Voor 3% gewijzigd door Mangeloos op 06-11-2003 21:34 ]