Remote Desktop [XP]

Pagina: 1
Acties:

• 3mph
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-08-2024
Hallo people,

Ik heb de RDP aan het werk maar ik zit met een klein probleempje.
beide pc's op het netwerk hebben XP draaien, de ene computer is van mij die andere van mijn Pa & Ma.

Ik wil niet dat als ze aanloggen dat ze een wachtwoord hoeven in te typen, maar ze mogen wel gewoon administrator zijn.
Maar als ik hen administrator account geen wachtwoord geef kan ik niet inloggen :(

Wat ik wil is dat als ze iets niet snappen of wat dan ook, dat ik gewoon ff snel inlog, een wijziging aanbreng en dat nadat ik ben uitgelogged ze weer gewoon inloggen..
Hoe doe ik dat?

Thx

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18-05 20:47

sphere

Debian abuser

Een maintenance account aanmaken dat admin rechten heeft? Of een pama account dat admin rechten heeft :?

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-05 21:08
Je kunt je administrator gewoon een pass geven. In de connectie opties van de client pc, kun je dan instellen dat hij de login gegevens onthoud, en automatisch inlogged ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Xandrios op 05-11-2003 20:30 ]

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-05 06:47

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

3mph schreef op 05 november 2003 @ 20:26:
Hallo people,

Ik heb de RDP aan het werk maar ik zit met een klein probleempje.
beide pc's op het netwerk hebben XP draaien, de ene computer is van mij die andere van mijn Pa & Ma.

Ik wil niet dat als ze aanloggen dat ze een wachtwoord hoeven in te typen, maar ze mogen wel gewoon administrator zijn.
Maar als ik hen administrator account geen wachtwoord geef kan ik niet inloggen :(
[search=xp account inloggen zonder wachtwoord]
Wat ik wil is dat als ze iets niet snappen of wat dan ook, dat ik gewoon ff snel inlog, een wijziging aanbreng en dat nadat ik ben uitgelogged ze weer gewoon inloggen..
Hoe doe ik dat?
Door domweg met hun logingegevens in te loggen (via remote desktop neem ik aan); dan hoeven zij niets aan te geven/te accepteren; je kan dan zo de pc overnemen.

Tja, of je moet ff wat software installeren zoals 'PcAnywhere' ofzo om remote desktop toe te passen.

Maar volgens mij valt ook dit wel op te lossen met de search....

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-05 10:25

mutsje

Certified Prutser

offer remote assistance moet je daan aanzetten en je zelf rechten geven.

zie url
configuring remote assistance

hierin staat precies beschreven welke stappen je moet ondernemen om remote assistance te kunnen aanbieden zonder vooraf een request te moeten doen of iets dergelijks. Is erg handig.

• 3mph
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-08-2024
Cutebritney schreef op 05 november 2003 @ 20:29:
Je kunt je administrator gewoon een pass geven. In de connectie opties van de client pc, kun je dan instellen dat hij de login gegevens onthoud, en automatisch inlogged ;)
Nou ben ik een behoorlijke n00b, waar vind ik die?

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:37
Als het puur gaat om hen te automatisch te laten inloggen met een password, moet je gewoon ff tweakui erop zetten, daar kan je heel eenvoudig instellen welke user met welk pw er vanzelf inlogd.

Dan moet je gewoon met remote desktop van winxp kunnen werken lijkt me....

Strava

Pagina: 1