[msn] Bouncer

Pagina: 1
Acties:

• MaKK0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-12-2024
Aller eerst een goedenavond allemaal!

Ik zat mij af te vragen of er, zoals met irc mogelijk is, of er een soort bouncer bestaat die je op je server kan draaien en daar met je msn client mee in kan loggen.

Het voordeel hiervan is dat je je pc uit kan zetten en later weer in kan loggen en je je berichten gewoon doorgestuurd krijgt.

Weet iemand of dit bestaat en pf dit uberhaubt mogelijk is?

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-09 15:23

DataGhost

iPL dev

of het bestaat betwijfel ik, omdat je namelijk geen server kan kiezen met msn, dus kan je ook niet naar je bouncer connecten. je ongetwijfeld zelf een msn bouncer schrijven, omdat je mIRC (neem ik aan) gebruikt. daar is namelijk een msn addon voor warmee je kan msn'en en zelf je server in kan stellen. dus in princiepe is het mogelijk, maar (nog) niet met de msn client van ms...

Rafe: wees niet zo kinderachtig en noem het bedrijf gewoon bij zijn echte afkorting, ms dus...

[ Voor 16% gewijzigd door Rafe op 05-11-2003 20:31 ]

Verwijderd

Het lijkt me zeker mogelijk. Maar zover ik weet bestaat iets dergelijks nog niet.

Verwijderd

het bestaad wel.

toch blijf ik een bnc onveilig vinden omdat je het altijd bij een andere partij laat hosten.

urls kan ik je niet geven omdat ik het niet gebruik.

• MaKK0
Dit leek me namelijk zeer handig, als dit bijv. als extra in MSNPlus! zou komen bijvoorbeeld.
Het lijkt mij namelijk wel verdomde handig, log je in en krijg je gewoon al je berichtjes doorgestuurd door de bouncer! :)

• MaKK0
Verwijderd schreef op 05 november 2003 @ 20:15:
het bestaad wel.

toch blijf ik een bnc onveilig vinden omdat je het altijd bij een andere partij laat hosten.

Hoeft niet onveilig te zijn. Als ik het bijvoorbeeld op mijn servertje thuis laat draaien die ook het internet bijv. deelt dan zou je de port naar buiten dicht kunnen zetten, zodat hij alleen lokaal bereikbaar is.
Daar gaat het mij eigenlijk ook om...

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

418O2

u mad?

Niet nodig en niet toegestaan, niet weer doen dus...
Rafe: gebruik dan gewoon de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif knop...

Maar deze vraag is vaker gesteld, je komt er met de .. MaGische SeaRch .. wel uit :Y)
Rafe: Alles is wel met de search/Google te vinden, maar de topicstarter heeft er niks aan als jij niet er wat zoekwoorden bij geeft om hem/haar in de goede richting te helpen

[ Voor 39% gewijzigd door Rafe op 05-11-2003 20:35 ]

Verwijderd

dataghost schreef op 05 november 2003 @ 20:13:
of het bestaat betwijfel ik, omdat je namelijk geen server kan kiezen met msn, dus kan je ook niet naar je bouncer connecten. je ongetwijfeld zelf een msn bouncer schrijven, omdat je mIRC (neem ik aan) gebruikt. daar is namelijk een msn addon voor warmee je kan msn'en en zelf je server in kan stellen. dus in princiepe is het mogelijk, maar (nog) niet met de msn client van m$...
Als je het programma als proxy laat functioneren dan zou het in principe wel mogelijk moeten zijn.

• MaKK0
ik kom met de search eigenlijk alleen op MSN continue online houden uit.
Daar wordt ik ook niet veel wijzer van :)

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:31

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Pak je msn plus, en die laat je loggen. laat je gewoon op je server draaien, en dan achteraf met een texteditor lezen. easy as that

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• MaKK0
The_Eagle schreef op 05 november 2003 @ 20:26:
Pak je msn plus, en die laat je loggen. laat je gewoon op je server draaien, en dan achteraf met een texteditor lezen. easy as that
Dat is wel een hele goedkope oplossing, en een beetje omslachtig. Moet ik helemaal msn op die computer inschakelen en later weer uitzetten en zo. Nee, dat schiet niet op :)

• m33p
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-09 19:39
Verwijderd schreef op 05 november 2003 @ 20:15:
het bestaad wel.

Mja, maar stel je hebt een eigen servertje in de kelder ;) is dat probleem al opgelost, en je hebt geen herrie van een computer die ´s nachts staat te blazen op je kamer...

Verder, zoiets zou theoretisch te maken moeten zijn. Ik heb er zelf ook wel eens naar gezocht maar zonder resultaten. Er wijn wel bots voor MSN gemaakt en scripts en meer, dus waarom zou een bouncer niet mogelijk zijn, de verbinding maken en de zooi loggen kan, dus uitlezen moet dan ook wel kunnen

Edit:
Hmz van dat servertje niet gelezen dat die persoon dat al eerder zijn ;) soz voor (gedeeltelijke) dubbelpost

[ Voor 8% gewijzigd door m33p op 05-11-2003 20:33 ]

Pagina: 1