Ik heb dus het probleem dat ik geen beeld krijg als ik me computer start. Me mobo lampje brandt oranje. Ik krijg 3 piepjes, maar me beeldscherm doet een zelftest, dit doet ie ook als ik hem aan zet als er geen computer aangesloten is. Het is een intel celeron, en een pci videokaart (dit zijn de specs die er toe doen).
Wat heb ik al geprobeerd?
Ik heb alleen me mobo, cpu en videokaart aangesloten en me computer opgestart.
Ik heb met ram en harddisk erbij opgestart.
Ik heb cmos gereset.
Ik heb andere videokaart geprobeerd.
Ik heb mijn videokaart in andere computer geprobeerd.
Ik heb de monitor op een andere computer geprobeerd.
Ik heb de harddisk op een andere computer geprobeerd.
Ik heb me processor getest.
Ik heb me voeding getest.
Dit is al me tweede computer die dit heeft binnen een maand tijd. Als iemand weet wat de oorzaak is is dit zeer welkom.
Me andere computer was een Intel pentium 3 en AGP videokaart
Toen ik het net nog eens probeerde (mobo, videokaart, cpu, ram).
Startte hij ineens, en ik kreeg het bericht met daarin iets van "csmos time.....run setup"
En daarna heb ik snel me harddisk aangesloten en startte hij windows, ik startte weer opnieuw op en kreeg hetzelfde berichtje. Daarna deed ik hem uit. En nu is die weer dood. Dit heb ik precies hetzelfde gehad bij me eerste computer alleen toen had ik me harddisk er niet bij gedaan (dus ik kwam niet in windows).
Kan iemand mij helpen?
Ik begrijp dat alleen me mobo overblijft, maar het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat het daar aan ligt, omdat deze vrij nieuw is.
Ik heb gezocht op google en GoT en heb daar enkele tips gezien, maar die heb ik voor zover uitgevoerd.
Wat heb ik al geprobeerd?
Ik heb alleen me mobo, cpu en videokaart aangesloten en me computer opgestart.
Ik heb met ram en harddisk erbij opgestart.
Ik heb cmos gereset.
Ik heb andere videokaart geprobeerd.
Ik heb mijn videokaart in andere computer geprobeerd.
Ik heb de monitor op een andere computer geprobeerd.
Ik heb de harddisk op een andere computer geprobeerd.
Ik heb me processor getest.
Ik heb me voeding getest.
Dit is al me tweede computer die dit heeft binnen een maand tijd. Als iemand weet wat de oorzaak is is dit zeer welkom.
Me andere computer was een Intel pentium 3 en AGP videokaart
Toen ik het net nog eens probeerde (mobo, videokaart, cpu, ram).
Startte hij ineens, en ik kreeg het bericht met daarin iets van "csmos time.....run setup"
En daarna heb ik snel me harddisk aangesloten en startte hij windows, ik startte weer opnieuw op en kreeg hetzelfde berichtje. Daarna deed ik hem uit. En nu is die weer dood. Dit heb ik precies hetzelfde gehad bij me eerste computer alleen toen had ik me harddisk er niet bij gedaan (dus ik kwam niet in windows).
Kan iemand mij helpen?
Ik begrijp dat alleen me mobo overblijft, maar het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat het daar aan ligt, omdat deze vrij nieuw is.
Ik heb gezocht op google en GoT en heb daar enkele tips gezien, maar die heb ik voor zover uitgevoerd.