[fx5600 128mb] Probleem met directx?

Pagina: 1
Acties:

• semicon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-07 17:49
Hallo,
Na enig zoekwerk eindelijk dan hier met weer een nieuwe topic, ik zi wel als een eerdere post hiervoor met games zoals Q3 en tribes 2 rare vlakken en pixxels snel knipperend maar het is volgens mij niet helemaal het zelfde probleem. Bij mij kan ik niet langer als 3 minuten spelen en het beeld loopt extreem vast net als mijn pc vast loopt dan.

Ik heb ook even de Dxdaig direct 3D test gedaan en alle 3 de tests gingen niet zoals zo horen. fout:

Testresultaten van Direct3D 7: Fout bij stap 32 (Gebruikersverificatie van Direct3D-beeldopbouw): HRESULT = 0x00000000 (Foutcode)
Testresultaten van Direct3D 8: Fout bij stap 32 (Gebruikersverificatie van Direct3D-beeldopbouw): HRESULT = 0x00000000 (Foutcode)
Testresultaten van Direct3D 9: Fout bij stap 32 (Gebruikersverificatie van Direct3D-beeldopbouw): HRESULT = 0x00000000 (Foutcode)

Allemaal kreeg ik geen kubus te zien...
Ik heb directx 9.0b op een gainward geforce fx5600 128mb.
Heb ookal de nieuwste drivers van nvidia geprobeerd, de omega drivers en de oude drivers... alleen geen effect. Mijn oude gf4 ti4200 draaide altijd perfect maar was dx8.1. misschien dat dit het probleem is maar de fx kan niet meer op 8.1 draaien (d8 ik). Dus het zal wel goed fout zitten.

• semicon
:o ik krijg nu ook meldingingen op blauw scherm van xp met "IRQL_ LESS_OR_NOT _ EQUAL" ik heb het alleen wanneer iets van de videokaart gevraagt wordt dat in 3d modus springt..

• paulman
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-07 10:41
check de voltages van je voeding, weet niet of het iets is, maar ik had eerst ook dat na een tijdje gamen mn pc vast liep of uitging

• semicon
volgens mij zit dat goed :o

kan het nog wat anders zijn?

• semicon
Mischien zegt dit iets?
uit MSInfo:
Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~fjm/probleem.jpg

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif. Gebruik die ajb ipv elek keer een nieuwe post te plaatsen :)
Pagina: 1