Hoi, ik zoek een chipcard reader die ik in mijn zak kan stoppen en op welke plaats dan ook kan gebruiken om mijn saldo te lezen van mijn chipknip.
Zoek al dagen tevergeefs op het net en weet dat ABN/Amro er jaren geleden (toen de chipknip pas uit was) één weggaf aan al haar klanten.
Heb ABN/Amro al aangeschreven en zij zeggen mij dat ze die dingen niet meer hebben en ook niet meer uitgeven. Voor mij is het een relatief onmisbaar apparaatje, ik reis door heel nederland en betaal met mijn chipknip op alle parkeerplaatsen, nu komt het nog wel eens voor dat er niets of te weinig op de knip staat, en ik dus ook 'staat'
heb al een hele verzameling bekeuringen wegens het niet betalen voor mijn parkeerplek
Dus.. Wie heeft er voor mij nog zo'n dingetje over ?
Wil er ook wel voor betalen
uiteraard.
René
Kan een moderator deze topic verplaatse naar: Vraag en Aanbod ?
Mijn excuses voor het plaatsen op dit forum.
Bedankt.
Zoek al dagen tevergeefs op het net en weet dat ABN/Amro er jaren geleden (toen de chipknip pas uit was) één weggaf aan al haar klanten.
Heb ABN/Amro al aangeschreven en zij zeggen mij dat ze die dingen niet meer hebben en ook niet meer uitgeven. Voor mij is het een relatief onmisbaar apparaatje, ik reis door heel nederland en betaal met mijn chipknip op alle parkeerplaatsen, nu komt het nog wel eens voor dat er niets of te weinig op de knip staat, en ik dus ook 'staat'
Dus.. Wie heeft er voor mij nog zo'n dingetje over ?
Wil er ook wel voor betalen
René
Kan een moderator deze topic verplaatse naar: Vraag en Aanbod ?
Mijn excuses voor het plaatsen op dit forum.
Bedankt.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2003 17:50 . Reden: verkeerd forum ]