Toon posts:

email op SE T310? ik kom er niet uit

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo ik wil al een tijdje email op mn sony ericsson t310 ik heb al een paar (gratis) email providers geprobeerd zonder succes, ik wil dus echt emails schijrven, zenden, en ontvangen en niet zoals hotmail alleen een bericht met je hebt 1 nieuwe email ontvangen. nou zoals ik al zei lukt het maar niet dus is er een speciale email provider daarvoor? staat alles wel goeD? op dat laatste zal ik ff uitleggen:

naam account: *naam*
verbinden via: wap/gprs gprs komt er aan ligt het aan wap?
protocol: POP3/IMAP4
Ink. (inkomende?) server: URL
Ink poort: standaard 110 (?)
loginnaam: *naam*
wachtwoord: *wachtwoord*
Uitg. (Uitgaande?) server: URL
Uitg. poort: 25 (?)
email- adres: *adres*
afzender: *afzender*
handtekening: *bla*
uitg kopieren: Uit
Intervalcontrole: Uit (5min/30min/60min enz)

staan al die poorten zo goed ik denk het wel want ze stonden zo licht het dan gewoon aan de providers die ik heb geprobeerd? (tiscali-zon-12move)

met niet werken bedoel ik dus dat ie wap gaat connecten enzo en dan staat er server zoeken ofzo en dan server niet gevonden :?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2003 17:15 ]

• AAC
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

AAC

verbinden via: wap/gprs gprs komt er aan ligt het aan wap?
Dit moet je vervangen door een nieuw profiel (Verbinden -> Datacomm->Dataaccounts>Account toevoegen) en dan de inbelaccountgegevens van je provider invoeren. Als je via wap verbind van je gsmprovider kan ie inderdaad de server niet vinden omdat ie niet in dat wap gebiedje (zeg ik het zo goed!?) bestaat.

Als je grps hebt en dat hebt ingesteld op een internet verbinding kan je wel emailen (dit wordt dan de vervanger van je inbelverbinding bij je internetprovider)

[ Voor 22% gewijzigd door AAC op 05-11-2003 17:52 ]

Verwijderd

Topicstarter
AAC schreef op 05 november 2003 @ 17:51:
[...]

Dit moet je vervangen door een nieuw profiel (Verbinden -> Datacomm->Dataaccounts>Account toevoegen) en dan de inbelaccountgegevens van je provider invoeren. Als je via wap verbind van je gsmprovider kan ie inderdaad de server niet vinden omdat ie niet in dat wap gebiedje (zeg ik het zo goed!?) bestaat.

Als je grps hebt en dat hebt ingesteld op een internet verbinding kan je wel emailen (dit wordt dan de vervanger van je inbelverbinding bij je internetprovider)
oke bedankt, dus ik moet bij dataacounts 1 aanmaken en bij email accauntS? en dan kan het bij alle email providers? ik zal het even proberen

edit: jonge het werkt hartelijk bedankt :D:D:D

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2003 18:31 ]

Verwijderd

ik heb dit probleem ook,
Alleen hij verzend toch geen emails..