Ik heb laatst een Napa PA11 gekocht. Nu heb ik deze flash drive geformateerd als FAT32. Maar nu doet hij dus niks meer. Weet iemand hoe ik hem opnieuw kan formateren maar dan gewoon als FAT16?
Hoe heb je hem geformatteerd in FAT32?
Kan je dezelfde truc niet weer uithalen alleen dan door hem gewoon in FAT te formatteren?
Kan je dezelfde truc niet weer uithalen alleen dan door hem gewoon in FAT te formatteren?
Je zit op windows xp snap ik uit je ondertitel? Hoe heb je hem in eerste instantie geformatteerd? Doe dat nog eens, maar kies dan FAT als file system.
Lukt dat niet probeer dan de /FS switch van het format.exe commando... (ik neem aan dat windows je speler als removable drive ziet).
Lukt dat niet probeer dan de /FS switch van het format.exe commando... (ik neem aan dat windows je speler als removable drive ziet).
FireFox - neem het web in eigen hand
Nou ik krijg het hele ding niet meer aan, dus hij wordt ook niet meer herkend in Winows XP. Kan het zo zijn dat je hem daarmee naar het eewige leven hebt gebracht???
niet meer aan alsin niet beschikbaar onder windows, of niet meer te zien onder fdisk e.a. ?
uhm...denk dat het een usb drive isIcefellow schreef op 05 november 2003 @ 22:40:
niet meer aan alsin niet beschikbaar onder windows, of niet meer te zien onder fdisk e.a. ?
fdisk herkend geen usb devices.
/heeeeeeeeeeeel misschien partition magic?
zal wel niet maar goed
[ Voor 13% gewijzigd door SonyEricsson op 05-11-2003 22:46 ]
Nee ik krijg hem totaal niet meer aan als ik op de powerknop druk. En als ik hem niet aan krijg kan ie ook niet op de pc aangesloten worden. Iemand een idee?
Mischien mag je die helemaal niet formateeren?Verwijderd schreef op 06 november 2003 @ 00:47:
Nee ik krijg hem totaal niet meer aan als ik op de powerknop druk. En als ik hem niet aan krijg kan ie ook niet op de pc aangesloten worden. Iemand een idee?
Kan je er geen firmware update voor zoeken?
The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.
Maar dan moet ie dat ding nog steeds aan kunnen zetten om die firmware te updatenThe_Dud3 schreef op 06 november 2003 @ 01:01:
[...]
Mischien mag je die helemaal niet formateeren?
Kan je er geen firmware update voor zoeken?
Volgens mij is het van die dingen niet echt de bedoeling dat je ze formatteerd (heeft het ook voordelen eigenlijk). Heb je nou niet gewoon de firmware en alles er vanaf gegooid door het formatteren??
Ik zou maar terug gaan naar de winkel, en klagen dat hij niet meer aan gaat... iets anders kun je er toch niet mee als hij niet aan wil
(oh, weet dat het stom klinkt, maar batterijen zijn toch wel OK he, zoiets zou mij namelijk gebeuren, gewoon vergeten dat de batterijen ook nog leeg kunnen
misschien zit er wel een recovery mode op oid. Bij mij MP3 speler (van apacer) is dat de play knop ingedrukt houden en dan het apparaat in de USB steken. Dan herkent windows een nieuw apparaat waarnaar je een firmware kunt uploaden dmv. een tooltje. Maar raadpleeg hiervoor ff de handleiding of de website van je mp3 speler, want die procedure is voor elk apparaat weer anders.
[ Voor 8% gewijzigd door Palomar op 06-11-2003 09:01 ]
Pagina: 1