wat is nu de nieuwste cubase?

Pagina: 1
Acties:

• sjorsfeenema
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-02 19:55

sjorsfeenema

de mijne is mooier

Topicstarter
ik zit nu ff te tobben welke ik moet gaan aanschaffen mij broer werkt al een tijdje met cubase VST 5.1
maar nu las ik iest over cubase SX maar welke is nu het nieuwste want cubase VST van mijn broer werkt niet onder windows XP (originele versie)

nu heb ik een geprobeert die ik heb gedownload en die werkt wil onder XP dat is cubase VST 5.0 :? maar ik wil graag een aanschaffen die ik legaal dus koop.

Nu vond ik dus die SX versie maar wat is nu het verschil eigenlijk?

welke zou ik het best kunnen kopen?

cubase VST 5.0 of cubase SX?

die van hen is mooi....

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-08 14:33
zouden de makers niet gewoon een website hebben ofzo |:(

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:32

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
Cubase SX 2.0

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• djazete
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-02-2020

djazete

steel

2.01 alweer volgens mij... :>

enne sx is beter dan vst 5.x. veel stabieler. Bijna compleet herschreven midi engine en de audio engine van nuendo...
maar, best prijzig..

[ Voor 71% gewijzigd door djazete op 05-11-2003 23:22 ]

• Yoozer
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-01 22:02

Yoozer

minimoog

Ik heb een tijd met 5.0 gewerkt... en SX was voor mij een hele vooruitgang. Er zijn in de tussentijd allerhande audio-interfaces op de markt gekomen, en 't schijnt mij toe dat 5.0 dit nog min of meer als "exotisch spul" zag terwijl SX het min of meer verwacht. Ik vind de layout ook stukken beter.

Anyway, al eens gedacht over Cubase SL? Want zeg nou eerlijk, heb je perse die Surround-meuk nodig? Of die True Tape simulation? Scheelt je toch een hoop centen...

Oh ja, 2ehands kopen is misschien ook niet zo'n slecht idee. Ik heb die van mij voor minder dan de prijs van SL weten te krijgen. Voor minimaal 350 euro moet je wel wat kunnen scoren.

[ Voor 15% gewijzigd door Yoozer op 06-11-2003 01:27 ]

teveel zooi, te weinig tijd

Pagina: 1