Toon posts:

muis probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
muis werkte prima, maar nou heb ik gister me hele pc leeg gehaalt, alles werkt weer behalve die pokke muis.. hij hoort gewoon meteen herkent te worden als je t stekkertje dr in steekt, gebeurde vorige keer ook, zat ook geen cd ofzo bij

het rooie lampie gaat wel branden (het knippert nu trouwens, vel, minder vel, vel ect.

kan ook niets vinden op de site van fabricant (www.ms-tech-china.com de muis is de sm-66)

dit is klote want nou zit ik met een muis met zo'n balletje dr onder die voor geen meter werkt.. iemand suggesties?

heb al in configuratie scherm latern zoeken naar nieuwe hardware/plug and play apperaten niets gevonden

Verwijderd

http://www.ms-tech.de/treiber/mouse.zip

probeer deze is misschien werkt het.

• dev icey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-12-2025
Verwijderd schreef op 05 november 2003 @ 17:11:
muis werkte prima, maar nou heb ik gister me hele pc leeg gehaalt, alles werkt weer behalve die pokke muis.. hij hoort gewoon meteen herkent te worden als je t stekkertje dr in steekt, gebeurde vorige keer ook, zat ook geen cd ofzo bij

het rooie lampie gaat wel branden (het knippert nu trouwens, vel, minder vel, vel ect.
Zijn de batterijen niet op?

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01-2025

under-world

ooh-la dots

Verwijderd schreef op 05 november 2003 @ 17:11:
muis werkte prima, maar nou heb ik gister me hele pc leeg gehaalt, alles werkt weer behalve die pokke muis.... het rooie lampie gaat wel branden (het knippert nu trouwens, vel, minder vel, vel ect.....dit is klote want nou zit ik met een muis met zo'n balletje dr onder die voor geen meter werkt.. iemand suggesties?
:+ :o :+

Heb je hem via usb of ps2 aangesloten ?
edit:
Ik zie geen 66....Is het deze muis osf die zilveren ?Of probeer eens te ontkoppelen en aansluiten nadat je bent opgestart en dan hardwaredetectie

Afbeeldingslocatie: http://www.ms-tech.de/images/sm-60.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door under-world op 05-11-2003 17:38 ]

Verwijderd

Topicstarter
zitten geen batterijen in, stroom komt gewoon van de usb poort, die driver heb ik geprobeert (had ik moeten zeggen, sorry) maar die is alleen voor ps2 muisen of muisen die op de com1 aansluiting moeten. (in het menu moet je aanvinken wat voor muis je heb, usb staat dr wel bij maar kan je niet aanklikken *grr*)

Afbeeldingslocatie: http://www.ms-tech.de/images/sm-66b.gif
tada daar is ie dan. en ja ik vind m ook lelijk, maar hij houd wel lekker vast en werkt super

k zal zo hardware detectie nog ff laten lopen *zucht* hoop dat het werkt

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-04 08:56

Speedpete

was barman

Gokje...

...hang er eens een ander usb-apparaat aan.. werkt dat wel? De muis deed het blijkbaar eerder wel en is volgens de website volledig plug & play... misschien een drivertje vergeten waardoor windows nog niet echt doorheeft hoe het usb-gebeuren moet werken??

[ Voor 3% gewijzigd door Speedpete op 05-11-2003 22:39 ]

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

Verwijderd

is de usb poort waar de muis aan hangt wel ingeschakeld
daar heb ik me een keer mee vergist na een grote schoonmaak. :)
Pagina: 1