Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

[SS] Reaktie gebasseerd of verkeerde feiten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In deze SS : http://www.tweakers.net/shopsurvey/10 gaat iGorE uit van verkeerde informatie. Hij probeert met links naar websites en semi jurdische taal een beeld te schetsen, dat hij volledig in zijn recht staat.
Dit is helaas niet helemaal het geval. De wet waaraan hij wil refereren is pas op 1 juli 2003 ingegaan. Een wet werkt sowieso niet met terugwerkende kracht en is dus Niet van toepassing. Verder staat er niet vermeld dat er een "Garantietermijn" van 2 jaar is. Wel dat een produkt aannemelijk een bepaalde werkingstermijn moet hebben. Maar aangezien het apparaat niet binnen de garantietermijn stuk is gegaan, (zijnde standaard 1 jaar bij deze winkel) hij zelf moet aantonen, dat het apparaat niet door zijn schuld defekt is. Ook dan gaat dit dus niet, hoe spijtig ook, voor deze persoon op.

Er word echter een beeld geschetst dat betreffende winkel in zijn ogen onwettig handelt. En aangezien hii zijn zin niet kreeg aan de telefoon, deze persoon meteen maar uitmaakt voor "Lamzak" . Ik kan me frustraties best voorstellen, zeker als je moet blijven bellen en je komt er niet uit. Maar deze reaktie gaat dus uit van verkeerde weergegeven feiten.

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

De reactie is verwijderd.

offtopic:
De wet consumentenkoop is al op 1 mei 2003 in werking getreden.

Verwijderd

Topicstarter
Tanx...

En je hebt gelijk (datum) .. my wrong 8)7

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2003 17:13 ]

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Trouwens, een survey is een momentopname van de koop op dat moment. Het is dan erg raar om dan achteraf een beoordeling te geven met lage cijfers. Hij heeft dus de beoordeling zoiezo verkeerd gekozen, want dat moet namelijk de beoordeling zijn van een jaar geleden. Niet om een jaar later pas een survey te zetten van een aankoop en deze te beoordelen met een vier voor service. Ik weet zeker dat dat een jaar geleden hoger was.

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Ehm ach, met de service heb je op dat moment soms weinig van doen. De service wordt pas echt belangrijk op het moment dat er iets mis is imo. Ofdat zoiets nou na 3 maanden gebeurd of na 9 maanden, je hebt op dat moment pas echt te maken met de service van het bedrijf. In dat opzicht kan ik de survey wel snappen. :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter