Over 2 weken loopt mijn KPN abonnement af en ik ben iedere maand veel teveel geld kwijt. Zoveel zelfs dat ik me serieus wel afvraag of mijn rekeningen wel kloppen. Ik heb namelijk al meer vreemde problemen met mijn aansluiting gehad, zo was ik een tijd niet bereikbaar voor T-Mobile en Orange abonnementhouders. Maar goed, los daarvan heb ik besloten om bij mijn nieuwe aanbieder beter op de rekeningen te gaan letten.
Daarom wil ik vragen wie mij kan vertellen bij welke providers het mogelijk is om online een rekeningspecificatie op te vragen. Volledig dus, met gebelde nummers, tijdsduur en bijbehorende kosten.
Liefst gratis natuurlijk, maar als ik er maandelijks een bescheiden bedrag voor moet betalen vind ik dat ook prima.
Wie o wie?
Daarom wil ik vragen wie mij kan vertellen bij welke providers het mogelijk is om online een rekeningspecificatie op te vragen. Volledig dus, met gebelde nummers, tijdsduur en bijbehorende kosten.
Liefst gratis natuurlijk, maar als ik er maandelijks een bescheiden bedrag voor moet betalen vind ik dat ook prima.
Wie o wie?