Ik heb een playstation 2. Deze had ik 3 maanden gekocht na de release van ps2 voor het bedrag van 1200 gulden!!!
Maar nu zit ik dus met een probleem.
Ik heb vaak mn ps2 heen en weer gesleepd zonder problemen. Echter laatste tijd doe ik dat niet meer. Van de ene op de andere dag doet 1 van de 2 controller slots het niet meer. De linker controller slot namelijk.
De ps2 stond die week gewoon hele tijd stil en ik heb redelijk veel gegamed.
Aan de controller ligt het niet. Ik heb 3 verschillende controllers geprobeerd maar neit schijnt te werken.
Volgens mij heb ik ook geen garantie meer dus dat is ook geen oplossing.
Hebben jullie iets dergelijks meegemaakt? En voordat ik mijn ps2 openschroef wil ik eerst zeker weten dat het niet anders kan.
(De ps2 is niet omgebouwd of iets dergelijks...)
Een oplossing die ik bedacht heb is het kopen van een multitap.
Maar nu zit ik dus met een probleem.
Ik heb vaak mn ps2 heen en weer gesleepd zonder problemen. Echter laatste tijd doe ik dat niet meer. Van de ene op de andere dag doet 1 van de 2 controller slots het niet meer. De linker controller slot namelijk.
De ps2 stond die week gewoon hele tijd stil en ik heb redelijk veel gegamed.
Aan de controller ligt het niet. Ik heb 3 verschillende controllers geprobeerd maar neit schijnt te werken.
Volgens mij heb ik ook geen garantie meer dus dat is ook geen oplossing.
Hebben jullie iets dergelijks meegemaakt? En voordat ik mijn ps2 openschroef wil ik eerst zeker weten dat het niet anders kan.
(De ps2 is niet omgebouwd of iets dergelijks...)
Een oplossing die ik bedacht heb is het kopen van een multitap.
Samen staan we sterk!