Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag mijn iTrip FM Transmitter binnen gekregen. Nu wil ik hem installeren. Volgens de handleiding moet dit met Musicmatch. Nu heb ik een hekel aan Musicmatch en gebruik altijd Ephod.
Weet iemand of ik mijn iTrip ook kan installeren zonder gebruik te maken van Musicmatch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjorden
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Ja, de installatie kopieert enkel de mp3's om de frequentie van de iTrip te kunnen instellen. Die kan je dus ook handmatig naar de iPod kopieren en vervolgens de frequentie instellen, even in de handleiding kijken hoe dat instellen precies gaat, je moet namelijk tijdens het afspelen op een knop drukken ofzo...

Welk type iPod heb je? En waar heb je de iTrip gekocht? als ik vragen mag...

[ Voor 14% gewijzigd door fjorden op 05-11-2003 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneak[3G]
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11-2023
Bij griffin zelf : http://www.griffintechnology.com/
Ik heb de 15 GB (Ipod niewste model : 3de generatie).
Hij doet het trouwens prima nu en ik heb wel musicmatch gebruikt, maar ik heb hem niet gesynced. Het LED is alleen rood bij mij en niet blauw zoals bij mij in de gebruiksaanwijzing staat. Hij doet het goed binnen in de huiskamer op een vrije frequentie, maar ik heb hem nog niet in de auto getest.
BTW : Zit ff op account van mijn vriend (ik = Kessel79)

[ Voor 66% gewijzigd door Sneak[3G] op 05-11-2003 23:16 ]

Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm toen ik de itrip bij griffin wilde bestellen zeiden ze dat het niet mocht om te verkopen aan nederland ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjorden
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Ik kon een tijdje geleden de iTrip daar inderdaad ook niet bestellen, nu zie ik geen beperking meer staan dat het niet vanuit Ned. kan worden besteld. Heb de iTrip destijds bij chipmunk gekocht voor EUR 39.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GUBO
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-03 18:02

GUBO

Jij hier ?

Is de iTrip beetje goed kwaliteit ?
Ik zit er aan te denken er ook eentje te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind de kwaliteit prima. Het blijft natuurlijk een FM-signaal, maar als je hem op een frequentie instelt waar geen sterke radiozender op zit hoor je praktisch geen geruis of gekraak. Voor in de auto is het echt ideaal. Je hebt geen cd-wisselaar meer nodig en alleen een radio is voldoende. Ook als je met iemand meerijdt is het erg relaxed :)
Wanneer je je iPod op je stereoinstallatie wil laten horen, gaat het wel met iTrip, maar als je hem echt hard wilt zetten kun je hem toch beter met het dock aansluiten.
Maar het is echt een leuke gadget!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2003 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een Itrip, maar ondervind wat problemen met het stapje na de installatie kan iemand me van advies voorzien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 456
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

456

Onze excuses voor het ongemak

Grote schop naar boven (UTFS ;))

Ik wil dus idd ook die bestanden rechtstreeks naar mijn iPod kopieren, maar in welke map/submap moeten die bestanden dan komen te staan om er gebruik van te maken?

editlaat maar. met ephpod natuurlijk :X 8)7 |:(

[ Voor 14% gewijzigd door 456 op 02-07-2004 15:27 ]

Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd

Pagina: 1