Outlook Express mail sturen

Pagina: 1
Acties:

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-09 15:23
outlook express is zo aardig om mijn adresboek te vullen met mijn lijstje uit msn, inclusief nicknames. het eerste wat mij daaraan al stoorde is dat ie ze nooit meer update.. maar ja je kan niet alles hebben
iig nu is mijn probleem, ik ken zat mensen met rare tekens in hun nickname, die kan ik dus geen email meer sturen. als ik het email adres intyp zet ie er doodleuk de naam bij en dan zegt de mailserver dat ik nie mag sturen
mailtje aan mijzelf bijvoorbeeld:
The message could not be sent because one of the recipients was rejected by the server. The rejected e-mail address was '-[oF - CODE]- NL-R][DataGhost -- TERUG VAN VAKANTIE!!! :) 51º46.543N'. Subject 'blaat', Account: '2dataghost.com', Server: '10.0.0.153', Protocol: SMTP, Server Response: '501 Bad address syntax', Port: 25, Secure(SSL): No, Server Error: 501, Error Number: 0x800CCC79

google zegt nix en ikzelf ben maar een van de weinigen in mijn adresboek... ik kan ze gewoon op geen manier mail sturen en dat vind ik nogal ****

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-08 17:25

megaleo

Special member

Heb je je pop3 wel goed ingesteld?
En die namen kun je trouwens gewoon handmatig aanpassen. En dan veranderen ze ook niet meer terug in die rare nicknames van iedereen.

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-09 15:23
pop3 heeft het helemaal niet mee te maken, maar met smtp... ik kan wel naar mensen met 'normale' nicknames of mensen die ik niet ken mailen maar die irri nicknames met tekentjes erin werken nie... en ik zoek nie ze allemaal handmatig aan te passen want het zijn er nogal een flink aantal.. ik wil er eigenlijk gewoon helemaal vanaf.... ik heb geen adres boek nodig omdat ik email adressen (net als telefoonnummers, en gek genoeg werkt dat met huiswerk NIET zo :P) gewoon onthoud als ik ze vaak nodig heb, anders zoek ik ze op in msn oid....
dus zie ik graag een of andere oplossing waarmee dit eindleijk eens opgelost is... dat microsoft daar niet eens aan gedacht heeft vind ik slecht... net als de support, wil je een lullig vraagje stellen ben je $50 kwijt en dan is het nog maar de vraag of ze er iets aan doen...... zoals scandisk die ff alle bestanden weggooit omdat ze toevllig in beschadigde clusters zitten ipv gewoon bewaren omdat het te repareren is zegt ie zelf.. support 0 en daar betaal je je dan blauw aan