[Xvid] Film doet vreemd

Pagina: 1
Acties:

• Poepel
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-11-2024

Poepel

MindBlower ®

Topicstarter
ik heb een film gedownload, en deze bleek xvid te zijn, nu heb ik normaal nooit problemen met xvid, maar deze film (matrix reloaded) doet heel vreemd,

op willekeurige tijden begint de film als het ware te stotteren, zie het als een hoofd wat versneld ja knikt, ligt dit dan aan de film of is er iets aan te doen??

ik heb al de laatste versies van Xvid ac3 codec etc, en andere xvid films doen het normaal.

bvd nick

If there's Oldskool i'm there

Verwijderd

denk dat het aan de rip licht of probeer de film bij iemand anders af te spelen.

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-08 10:47
Hmm dit klinkt ernaar dat deze film gewoon slecht geript is. Als je zeker weet dat je van alles de laatste versie hebt. Je kan ook de laatste versie van ffdshow downloaden. Even zoeken op google ernaar.

PS: Ik hoop voor je dat je het origineel van Reloaded thuis hebt liggen, want anders praten we hierover pirated spullen, en dat mag niet. ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Novah op 05-11-2003 16:08 ]

• Poepel

Poepel

MindBlower ®

Topicstarter
ik gebruik nu de 3ivx codec en dan werkt het perfect, weet iemand wat de xvid instellingen kunnen zijn die dit veroorzaken?

• Schonhose
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-09 09:29

Schonhose

Retro Icoon

Novah schreef op 05 november 2003 @ 16:07:
PS: Ik hoop voor je dat je het origineel van Reloaded thuis hebt liggen, want anders praten we hierover pirated spullen, en dat mag niet. ;)
Ik raad je aan om maar eens te gaan verdiepen in de wet.

Volgens de auteurswet mag je voor eigen gebruik kopieen maken. Je mag deze echter niet aanbieden! Dan pas ben je strafbaar.

Mensen die veel downloaden kunnen ze niets maken, slechts wanneer je het aanbied kun je vervolgd worden wegens het schenden van auteursrechten.

Dit geldt trouwens niet voor software....

Neem bijvoorbeeld de volgende berichten uit: Hoe legaal is back-ups maken van video? En als je uitdeelt?

Rukapul in "Hoe legaal is back-ups maken van video? ..."
Dericteur in "Hoe legaal is back-ups maken van video? ..."
Athos in "Hoe legaal is back-ups maken van video? ..."
Athos in "Hoe legaal is back-ups maken van video? ..."

Kromme situatie in NL. _/-\o_

"The thing under my bed waiting to grab my ankle isn't real. I know that, and I also know that if I'm careful to keep my foot under the covers, it will never be able to grab my ankle." - Stephen King
Quinta: 3 januari 2005

• Poepel

Poepel

MindBlower ®

Topicstarter
Poepel schreef op 05 november 2003 @ 16:08:
ik gebruik nu de 3ivx codec en dan werkt het perfect, weet iemand wat de xvid instellingen kunnen zijn die dit veroorzaken?

Pagina: 1