Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 22:05
Andere is denk ik rechten probleem.
Als opnieuw ingelogd + cache clearen?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
15 minuten geleden gaf GOT foutmeldingen en kon ik geen enkele sub-fora meer zien. Zien zie ik alles weer, maar heb ik idd mijn abo-status verloren (ik zie in ieder geval AF niet meerHubert schreef op 05 november 2003 @ 15:19:
kweenie of ik hier goed zit, maar ik heb een full abbo, maar ik zie sinds net een scholieren banner en het abbonee forum is ook weg. is dit een storing??
Powered by KPN
Nouja als dat zo is dan is mijn vraag beantwoord en wacht ik geduldig af
thnkx lui
edit: ah ik zie t het al. ik wacht even geduldig af
[ Voor 15% gewijzigd door Hubert op 05-11-2003 15:24 ]
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
Same here.Packardhell schreef op 05 november 2003 @ 15:23:
[...]
15 minuten geleden gaf GOT foutmeldingen en kon ik geen enkele sub-fora meer zien. Zien zie ik alles weer, maar heb ik idd mijn abo-status verloren (ik zie in ieder geval AF niet meer)
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Dit is dus het voordeel van refreshen voor dat je een reply doet. Ik was net een bericht aan het typen dat ik dit probleem heb. Dezelfde als jij dusAlfredt schreef op 05 november 2003 @ 15:29:
als ik in myreact kijk staat er gewoon dat ik abo ben. Maar verder ben ik dus ook het forum kwijt en zie ik de banners ook. Op de FP ben ik ook gewoon nog steeds abo, dus denk dat er op het forum ergens iets niet helemaal goed staat.)
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
Welkom bij de club "Lost abo's"Alfredt schreef op 05 november 2003 @ 15:29:
als ik in myreact kijk staat er gewoon dat ik abo ben. Maar verder ben ik dus ook het forum kwijt en zie ik de banners ook. Op de FP ben ik ook gewoon nog steeds abo, dus denk dat er op het forum ergens iets niet helemaal goed staat.)