The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
mijne zijn ook allemaal pleite
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
die van mij zijn ook (nog) weg.....
Lian Li PC-P60 / Asus Maximus Hero / Intel i4770 / 16 Gb / Ati R9 290 / Asus ROG Strix XG35VQ
wil je ze terug?
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Mijn bookmarks stonden er 30 min. geleden nog, nou zjin ze ook weg 
25 min. geleden werkte GoT hier ook even niet, heeft 't daar mee te maken?
25 min. geleden werkte GoT hier ook even niet, heeft 't daar mee te maken?
ja, graag
[ Voor 33% gewijzigd door KompjoeFriek op 05-11-2003 15:12 ]
Klopt, er is een soort van fallout geweest van GoT, zie hier of in het gesloten topic in LA.KompjoeFriek schreef op 05 november 2003 @ 15:11:
Mijn bookmarks stonden er 30 min. geleden nog, nou zjin ze ook weg
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 08:29
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Om even chem zijn woorden te versterken
:
Als iedereen begint te roepen dat de bookmarks weg zijn, gaan de devvers echt niet sneller van werken. Ja, de bookmarks zijn weg. No shit sherlock. De devvers weten het en gaan fixen zodra ze tijd hebben of geven een (zachte) schop tegen ACM als hij iets op zijn geweten heeft
Kortom, geduld
Als iedereen begint te roepen dat de bookmarks weg zijn, gaan de devvers echt niet sneller van werken. Ja, de bookmarks zijn weg. No shit sherlock. De devvers weten het en gaan fixen zodra ze tijd hebben of geven een (zachte) schop tegen ACM als hij iets op zijn geweten heeft
Kortom, geduld
Gimme back, gimme back!We Are Borg schreef op 05 november 2003 @ 15:13:
Om even chem zijn woorden te versterken:
Als iedereen begint te roepen dat de bookmarks weg zijn, gaan de devvers echt niet sneller van werken. Ja, de bookmarks zijn weg. No shit sherlock. De devvers weten het en gaan fixen zodra ze tijd hebben of geven een (zachte) schop tegen ACM als hij iets op zijn geweten heeft![]()
Kortom, geduld
voor de overzichtelijkheid deze even dicht. zie Bookmarks kwijt? hier melden :)
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()