ik zie ik zie wat jij niet ziet
Hmm, normaal gesproken moet ie het weer doen na zo'n error, want die is meestal maar van eenmalige aard. Heb je al eens nieuwe drivers voor zowel je videokaart als je moederbord geprobeerd?
The devil is in the details.
al geprobeert werkt ook niet
ik heb trouwens een
p4 1,8 ghz
768 mb ram
en een ati 9500 met 128 mb
ik heb trouwens een
p4 1,8 ghz
768 mb ram
en een ati 9500 met 128 mb
kan echt niemand helpen?
Spel eens opnieuw installeren... wellicht is de install gewoon corrupt.
Forget your fears...
...and want to know more...
Volgens z'n startpost heeft ie dat al gedaanAetje schreef op 06 november 2003 @ 16:49:
Spel eens opnieuw installeren... wellicht is de install gewoon corrupt.
Wat ik je wel kan aanraden is om, als je Windows XP hebt, Service Pack 1 te downloaden. Bij Halo kan Windows XP zonder SP(1) nog wel eens problemen opleveren. Draai je geen XP dan kan het natuurlijk ook geen kwaad om andere updates voor je OS te installeren
The devil is in the details.
ik heb sp 1 natuurlijk al lang en ik heb de 3.9 drivers van ati en nog steeds die error er zit gewoon een groffe fout in het spel want ik ben lang niet de enige heb ik gelezen
Ik heb deze foutmelding ook
Als ik bij Two betrayals dat laatste ding moet slopen crasht ie zodra ik naar binnen ga. Tot nu toe heeft ie het altijd gedaan.
Specs: zie hieronder
Geprobeerd:
-Catalyst 3.8, 3.9 en Omega Drivers
-Opnieuw installeren
-Safe Mode
-Geen AA/AF
-Alles op low detail
-CPU & Radeon op stock settings
Iemand nog enig idee wat ik kan proberen? Word er een b-tje tureluurs van
Als ik bij Two betrayals dat laatste ding moet slopen crasht ie zodra ik naar binnen ga. Tot nu toe heeft ie het altijd gedaan.
Specs: zie hieronder
Geprobeerd:
-Catalyst 3.8, 3.9 en Omega Drivers
-Opnieuw installeren
-Safe Mode
-Geen AA/AF
-Alles op low detail
-CPU & Radeon op stock settings
Iemand nog enig idee wat ik kan proberen? Word er een b-tje tureluurs van
Koekie?
bij mij hield ie op toen ik de omega drivers geinstalleerd had
zoals je ziet is het gewoon totale willekeur met dit spel
ik zie trouwens dat ie bij jouw de campaign nog wel doet bij mij stopte die voor dat ik ook maar iets kon spelen
zoals je ziet is het gewoon totale willekeur met dit spel
ik zie trouwens dat ie bij jouw de campaign nog wel doet bij mij stopte die voor dat ik ook maar iets kon spelen
[ Voor 32% gewijzigd door icecreamfarmer op 24-11-2003 23:18 ]
Oke, ik heb even gezocht en ben tot de conclusie gekomen dat het inderdaad totale willekeur is. Het komt voor bij mensen met de meest uiteenlopende hardware, van T-Birds met een GF2 tot P4's met een Radeon 9800 PRO. Oplossingen varieren van AGP aperture size veranderen tot complete register operaties
Tot nu toe nog niet één iemand tegengekomen die écht weet waar het aan ligt.
Mijn oplossing: Halo d'r af gooien en niet meer spelen tot er een fatsoenlijke patch komt. Als die er niet binnen afzienbare tijd is ga ik mijn geld terug eisen. Gewoonweg schandalig dat ze zo'n krakkemikkig spel op de markt brengen na zo'n extreem lange ontwikkelingstijd. Ik heb notabene trailers gezien van dit spel uit 1999 en op de Xbox issie nu zo'n 2 jaar uit.
Zo, nu ga ik ff iets of iemand slopen om mijn agressie kwijt te raken
Mijn oplossing: Halo d'r af gooien en niet meer spelen tot er een fatsoenlijke patch komt. Als die er niet binnen afzienbare tijd is ga ik mijn geld terug eisen. Gewoonweg schandalig dat ze zo'n krakkemikkig spel op de markt brengen na zo'n extreem lange ontwikkelingstijd. Ik heb notabene trailers gezien van dit spel uit 1999 en op de Xbox issie nu zo'n 2 jaar uit.
Zo, nu ga ik ff iets of iemand slopen om mijn agressie kwijt te raken
Koekie?
Verwijderd
jongens, ik had dit ook, ik heb dit opgelost door het volgende te doen:"
start/configuratiescherm/software/halo
dan doe je die wijzigen/verwijderen, en dan re-install, hij hersteld hem dan, en dan is hij weer de oude, bijmij werkt het ook, je zult dat misschien wel de update's weer moeten installeren
suc-6 ermee
Kevin
start/configuratiescherm/software/halo
dan doe je die wijzigen/verwijderen, en dan re-install, hij hersteld hem dan, en dan is hij weer de oude, bijmij werkt het ook, je zult dat misschien wel de update's weer moeten installeren
suc-6 ermee
Kevin
Sja dat heb ik natuurlijk allang geprobeerd, maar bij mij had het niet het gewenste effect. Zo als ik al zei is er niet echt een duidelijke oorzaak te vinden voor dit probleem, en dus ook geen oplossing die voor iedereen werkt helaas
Koekie?
Pagina: 1