9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh
Verwijderd
Edit: client OS e.d. beetje meer info.
Poortscans vanaf de client? welk type verbindding gebruik je? (kabe/ADSL)
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2003 14:30 ]
Ik denk dat je weer een veels te gehaast persoon bent en met je portscans gewoon lekker je upload volpropt. Waardoor je niets meer kan downloaden, gewoon 1 portscan per minuut doen.
Alhoewel portscannen van computers die niet van jou zijn gewoon lame zijn en als je mijn comp raakt dan levert het standaard een mailtje op naar abuse.
ik scan alleen op port 1234 *voorbeeld* en dat in een range..
En ik scan vanaf me client met windows xp en heb een kabel verbinding over PPPoE
Verwijderd
En ik zou proberen inderdaad iets minder adressen na elkaar te scannen.
of euhm.. ik bedoel de adressen iets minder snel na elkaar.
Mag ik vragen waarom je die poorten scant?
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2003 16:16 ]
Maar inderdaad, behoorlijk irritant al die portscans...
Sometimes you need to plan for coincidence
Uhh, stel port 1257 (radmin) is open.. daar zit namelijk een bug in.. hacken klaar.. :x , maarja, daaar ga ik nie verder op in.
Enneh, als ik minder ip's per minz doe, dan helpt het nog niet.. ik kan dan wel langer doorgaan.. maar op een gegeven moment loopt ie ook gewoon weer dicht.
Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.
Als je met Radmin RemoteAdministrator bedoelt van Famatech zou ik graag weten wat voor exploit... ik gebruik het zelf namelijkAMDFreak schreef op 05 november 2003 @ 18:00:
[...]
Uhh, stel port 1257 (radmin) is open.. daar zit namelijk een bug in.. hacken klaar.. :x , maarja, daaar ga ik nie verder op in.
Enneh, als ik minder ip's per minz doe, dan helpt het nog niet.. ik kan dan wel langer doorgaan.. maar op een gegeven moment loopt ie ook gewoon weer dicht.
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
Dit topic is gesloten.
![]()