[w98]+[w2k] oude policies

Pagina: 1
Acties:

• Michieleke
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-04-2023
hallo,

wij zijn bezig om voor een klant van ons een nieuwe netwerk op te zetten.

de nieuwe server is windows 2000 AS en de werkstations zijn windows 98 en hier ligt nou het probleem deze systemen waren eerst deel van een oud domein van een over koepelend bedrijf. hier waren policies afgedwongen en die zorgen nu dus eigenlijk voor wat kleine probleempjes. zodra een gebruiker inlogt krijgt deze de melding dat er geen config.pol aanwezig is op de server.

nou wil ik dus deze verwijzingen naar config.pol verwijderen. maar ik kan ze niet vinden...
heeft iemand enig idee of een tip waar ik kan zoeken????

alvast bedankt

Verwijderd

Ehm, dat soort dingen staat gewoon in je loginscript denk ik :)

Schopje ->WOS overigens :)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2003 16:55 ]

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:00
Dat kun je instellen in je poledit onder win98, ik weet niet meer precies hoe dit werkte maar er staat me nog iets van bij dat deze standaard ging kijken op z:. Iig zijn dat zeker trefwoorden op google.

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:21
Volgens mij gaat hij standaard kijken naar je netlogon share.
Plaats daar een leeg bestandje (nieuw textbestand -> rename -> config.pol)
en dan moet hij die fout niet meer geven.

Of hij dan ook een andere fout moet geven lijkt me niet, echt zeker weten doe ik het niet. En of hij die policy instellingen dan ook weer terug veranderd :?:?

let the past be the past.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Probeer even je topic zo aan te passen dat deze alle relevante informatie bevat. Een exacte foutmelding helpt bijvoorbeeld vaak :)

• Michieleke
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-04-2023
elevator schreef op 05 november 2003 @ 17:25:
Probeer even je topic zo aan te passen dat deze alle relevante informatie bevat. Een exacte foutmelding helpt bijvoorbeeld vaak :)
haha had ik die maar :D een collega van me kwam hier mee aanzetten (michiel wil je dit ff voor me uitzoeken) nou ikke me klem gezocht hier en google en MS maar nix gevonden dus dacht van ik zal maar zo goed mogelijk proberen te posten...
Pagina: 1