Hallo, medetweakers
Ik heb hier al een keer een vraag gesteld over een multimedia computer, deze is nou eindelijk goed samengesteld,
Alleen ik heb 1 probleempje,
De multimedia moet gebruikt worden om videobeelden op de pc te kunnen monteren, en daarna op een cd of dvd te gaan branden.
Maar hij zou ook weer op Vhs moeten kunnen worden over gezet na de montage.
Wat heb ik hier voor nodig...
Ik had in gedachten, een Pinnacle Studio DV PCI DV-Card zou dit genoeg zijn omdit te kunnen? het systeem is al goed samen gesteld...
alleen wie heeft er meer ervaring met de Pinnacle Studio DV PCI DV-Card..
Hij moet dus ook na het monteren op een VHS kunnen worden gezet.
Camara is een
- Sharp Digital Viewcam
Ik hoop dat iemand mij verder opweg kan helpen....
En na dat iemand de beelden heeft gemornteerd, en op cd heeft gezet ongveer 15 /20 minuten ofzo, zou dit op een 400 Mhz kunnen worden afgespeeld, met 64 mb geheugen....
Of zou dit leiden tot erg schokkerig beeld?
Ik heb hier al een keer een vraag gesteld over een multimedia computer, deze is nou eindelijk goed samengesteld,
Alleen ik heb 1 probleempje,
De multimedia moet gebruikt worden om videobeelden op de pc te kunnen monteren, en daarna op een cd of dvd te gaan branden.
Maar hij zou ook weer op Vhs moeten kunnen worden over gezet na de montage.
Wat heb ik hier voor nodig...
Ik had in gedachten, een Pinnacle Studio DV PCI DV-Card zou dit genoeg zijn omdit te kunnen? het systeem is al goed samen gesteld...
alleen wie heeft er meer ervaring met de Pinnacle Studio DV PCI DV-Card..
Hij moet dus ook na het monteren op een VHS kunnen worden gezet.
Camara is een
- Sharp Digital Viewcam
Ik hoop dat iemand mij verder opweg kan helpen....
En na dat iemand de beelden heeft gemornteerd, en op cd heeft gezet ongveer 15 /20 minuten ofzo, zou dit op een 400 Mhz kunnen worden afgespeeld, met 64 mb geheugen....
Of zou dit leiden tot erg schokkerig beeld?