gebruikers binnen ons netwerk mogen geen videoadapters aan passen maar moeten wel de resolutie aanpassen, is er een mogelijkheid om de type display(displaytype) te verwijderen of niet selecteerbaar te maken
Je kunt het proberen met Poledit hiermee kun je het een en ander uit filterren, pas op dat je niet te veel uitschakeld want dan heb je de kans dat jezelf ook niets meer kan.
advies probeer eerst even je policie op een test systeem als je deze tot je beschikking hebt.
ik had gehoopt dat het zo simpel was..... je kunt hier de rechten ontnemen dat de gebruiker het tabblad systemproberties niet krijgt... maar de gebruiker moet juist wel dat tabbled kunnen zien maar niet de knop type display... ik geloof niet dat je dat kan doen met poleedit.
Kan je programmeren in vb? er zijn genoeg (voorbeeld) progjes waarmee je de resolutie kan veranderen enzo, en dan schakel je dat tabblad gewoon uit...
of maak 2 .reg bestandjes (bijv. nieuwe_resolutie.reg en oude_resolutie.reg) en verander dmv die bestandjes de waardes voor de resolutie in het register.
als je wat met vb kan dan moet je het ff zeggen, want dan heb ik nog wel een progje voor je liggen wat ik ooit heb gemaakt maar dan voor nuttigere doeleinden