En meteen nog een bug, ik weet heel zeker dat ik als titel "[Bug/feat] Pushmessage "un-hiden"" gaf, maar dat staat er niet meer achter?
laatste is bekend: [rml][ bug] Quotes gebruiken in topictitel[/rml]
wat betreft de pushmessages, als het goed is moet je die van jou allemaal hier kunnen vinden: http://gathering.tweakers...st_pushmessages/1/33705/1
misschien wel logischer om het woordje 'pushmessages' in myReact daar standaard naar te laten verwijzen....
wat betreft de pushmessages, als het goed is moet je die van jou allemaal hier kunnen vinden: http://gathering.tweakers...st_pushmessages/1/33705/1
misschien wel logischer om het woordje 'pushmessages' in myReact daar standaard naar te laten verwijzen....
Intentionally left blank
Yup dat weet ik wel, dat ik ze daar allemaal kan vinden, maar ik wou ze graag automatisch in "Myreact" ook weer allemaal zien.
Ik heb er nu 1tje weggeklikt (die van F_J_K), maar die krijg ik nu nooit meer terug in mn Myreact?
Het lijkt me wel zo logisch dat als er een hide functie is, dat je m dan ook wel weer kunt unhiden toch?
Ik heb er nu 1tje weggeklikt (die van F_J_K), maar die krijg ik nu nooit meer terug in mn Myreact?
Het lijkt me wel zo logisch dat als er een hide functie is, dat je m dan ook wel weer kunt unhiden toch?
[ Voor 22% gewijzigd door Zoefff op 05-11-2003 17:01 ]
geen idee of er ook een unhide functie is... chem?
Intentionally left blank
Ik kan jouw fout niet namaken... Als ik de pushmessages in "myreact" weghaal, dan blijft de paarse balk met het woord "Pushmessages" gewoon zichtbaar. Met ook het [+] - knopje om het hele zaakje weer uit te klappen...
Verwijderd
Hij heeft het over 1 afzonderlijke pushmessage, jij over alles bij elkaarericding schreef op 05 november 2003 @ 18:06:
Ik kan jouw fout niet namaken... Als ik de pushmessages in "myreact" weghaal, dan blijft de paarse balk met het woord "Pushmessages" gewoon zichtbaar. Met ook het [+] - knopje om het hele zaakje weer uit te klappen...
Ik had 1 pushmessage met een rode X erbij. Daar kon ik op klikken, om hem te verbergen, maar er is dus nergens meer een knop om hem weer weer te laten geven.ericding schreef op 05 november 2003 @ 18:06:
Ik dacht al dat het wellicht zoiets was... maar ik heb geen rode x-en bij mijn pushmessage. Of komt die optie pas in beeld als je meerdere pushmessages hebt 
Lijkt mij vreemd. Ik kan in ieder geval die ene message die ik heb, niet afzonderlijk hiden.
Lijkt mij vreemd. Ik kan in ieder geval die ene message die ik heb, niet afzonderlijk hiden.
Die optie moet wel aangezet zijn bij het versturen van zo'n PM, de oude PM's kun je i.i.g. niet hiden, de nieuwe, die verstuurd zijn sinds het gebruik van React 1.9, kun je dat wel, mits de mod dat heeft aan gezetericding schreef op 05 november 2003 @ 22:17:
Ik dacht al dat het wellicht zoiets was... maar ik heb geen rode x-en bij mijn pushmessage. Of komt die optie pas in beeld als je meerdere pushmessages hebt
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Eenmaal hidden pushmessages kan je idd niet terughalen bij je myReact (wel bij je gehele PM overzicht).
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()