Ik ben op zoek naar een crt monitor voor thuis gebruik. aangezien ik thuis af-en-toe ook een website wil maken, 4 megapixels foto's bewerk en ook regelmatig met director aan de slag ga, wil ik toch wel comfortabel & helder op 1600*1200 werken. Een andere wens die ik heb is dat de monitor een platte beeldbuis moet hebben.
Nou ben ik al zeker 2 weken de pricewatch en GoT aan het doorspitten en dat roept net zo veel vragen op dan als dat het beantwoord.
Ik was namelijk altijd eerst in de veronderstelling dat Illiyama een prima merk was. Nou zag ik ook dat die Illiyama monitoren in de pricewatch binnen mijn budget vallen, maar ik zag ook op GoT dat veel mensen hier absoluut slechte ervaringen mee hadden en het absoluut afraadde om een 21"/22" te kopen van Illiyama.
6 van de 10 hebben er problemen mee las ik.
Dus wat nu?
Ik zag ook een samsung 1100 DF monitor voor 460 euro die me redelijk oke lijkt.
pricewatch: Samsung Syncmaster 1100DF 21"
Iemand hier ervaringen mee?
Of kan iemand mij iets anders wat anders aanbevelen?
Natuurlijk wil ik het zo goedkoop mogelijk houden, maar die sony CPD-E530 21" en die phillips 202P40 22" die er tussen staan lijken me ook bijzonder verleidelijk.
Maar zijn die het verschil in geld waard? Ik bedoel als zo'n samsung een goed merk is en het verschil in kwaliteit nihil is waarom zou ik dan 100 euro meer moeten uitgeven?
Nou ben ik al zeker 2 weken de pricewatch en GoT aan het doorspitten en dat roept net zo veel vragen op dan als dat het beantwoord.
Ik was namelijk altijd eerst in de veronderstelling dat Illiyama een prima merk was. Nou zag ik ook dat die Illiyama monitoren in de pricewatch binnen mijn budget vallen, maar ik zag ook op GoT dat veel mensen hier absoluut slechte ervaringen mee hadden en het absoluut afraadde om een 21"/22" te kopen van Illiyama.
6 van de 10 hebben er problemen mee las ik.
Dus wat nu?
Ik zag ook een samsung 1100 DF monitor voor 460 euro die me redelijk oke lijkt.
pricewatch: Samsung Syncmaster 1100DF 21"
Iemand hier ervaringen mee?
Of kan iemand mij iets anders wat anders aanbevelen?
Natuurlijk wil ik het zo goedkoop mogelijk houden, maar die sony CPD-E530 21" en die phillips 202P40 22" die er tussen staan lijken me ook bijzonder verleidelijk.
Maar zijn die het verschil in geld waard? Ik bedoel als zo'n samsung een goed merk is en het verschil in kwaliteit nihil is waarom zou ik dan 100 euro meer moeten uitgeven?