Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

cheaten met unreal tournament

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok ok, ik weet het, een echte gamer cheat niet. Maar dit is om me kennis te pesten. Zijn er cheats voor de multiplayer?????? Ik kom namelijk overal de singel player cheats tegen, maar geen multiplayer. Of is er een patch voor ofzo. ik heb al gezocht op internet maar nog nix gevonden.
HELP!

tweakers is the best

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:49
Waarom pest je hem niet gewoon door hem in UT gewoon helemaal te vernederen (dominating ofzo). Daar kun je achteraf ook nog trots op zijn...

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

als je echt wil, zou je die :r:r:r:r:aimbot:r:r:r:r:r kunne gebruiken

hoef je alleen maar rondjes te lopen en de muisknop in te drukken, |:(

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Goedzo Bokkie, nog meer publicatie voor dat ding |:(

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07-11-2024
Als er nou nog iemand niet van dat ding gehoort heeft dan mag die het ook wel weten. Die ene maakt toch geen hol uit nadat op bijna elke website wel wat gestaan heeft.

Verwijderd

Topicstarter
Hoe moet dat dan precies met die aimbot?? Hoe kom ik daaraan? Ik moet gewoon zoiets hebben als god-mode en alle wapens ofzo...
En nee ik ga er dan niet internet mee op...dat zuigt.... :r
De cheats zijn alleen om iemand te fucken. *D

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op woensdag 06 december 2000 15:37 schreef Nibbles het volgende:
Goedzo Bokkie, nog meer publicatie voor dat ding |:(
dat ding werkt niet meer online, alleen nog maar op LAN games

bovendien weet ie niet eens waar ie hem moet halen

Verwijderd

Topicstarter
Ikga wel ff zoeken. Als niemand me wil vertellen waar ik hem vandaan moet haluh, kom ik er vast ooit wel een x achter.....
aimbot..hmmm

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-11 21:11
asjeblieft zeg ga niet een link naar een aimbot poste. maar mischien is et ook wel weer goed dat iedereen die aimbot gaat gebruiken, dan komt er wwel zo snel mogelijk een update van epic.

et spel wordt gewoon helemaal verneukt door die :r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r aimbots

• Morphs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05 09:45
Maar dat is dus echt waar?? Ik heb zelf de game of the year versie laatst gekocht (ook nieuwste patch versie), heeft die versie ook nog last van die klote aimbot??

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:21
Zolang we gamen zijn er mensen die proberen het gamen te verneuken met dit soort lame shit, wen er maar aan :(
En geef geen URL's van aimbot shit, ik kan ook wel met een mooi verhaaltje aan komen :)
pest je kennis door em goed 1 on 1 op zijn kloten te geven in een vette pot instaGIB (ofzo iets .... tis niet mijn game ;))

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

met delta force 2 waren er zelf mensen die een anti-cheat prog programmeerde, die alle cheats afweerde....

De server moest dat prog. geinstalleerd hebben, en de spelers allemaal apart ook...

niet iets voor een UT programmeur daaro? :)

• Nibbles

Nibbles

just nibb it

Op woensdag 06 december 2000 17:51 schreef -=BoKKiE=- het volgende:

[..]

bovendien weet ie niet eens waar ie hem moet halen
Hmm, verkeerd woord misschien. Maar niet iedereen kent het zoals je al merkt. Mensen zoals dit gastje zullen er alles aan doen om hem te vinden, nu ze van het bestaan af weten. Dus, minder promotie lijkt me wat beter.

Mensen helpen door te zeggen dat ze het wel eens met een aimbot zouden kunnen proberen is natuurlijk weer het andere uiterste he! ;)

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:09

Exterazzo

Qeasy

Aimbot suxxxxxxxxxxxxxxx :r:r:r:r:r Je moet hem gewoon zwaaaaaaaaaar vernederen door hem gewoon (op eigen kracht) helemaal de grond in te fraggen :D

Audentia

Verwijderd

Op woensdag 06 december 2000 21:24 schreef meijer het volgende:
met delta force 2 waren er zelf mensen die een anti-cheat prog programmeerde, die alle cheats afweerde....

De server moest dat prog. geinstalleerd hebben, en de spelers allemaal apart ook...

niet iets voor een UT programmeur daaro? :)
ja dat is namelijk ook de enige manier om die aimbot tegen te houden als de serveradmin CSHP heeft geinstalleerd, zie je misschien wel eens dat je dat ff mot downloaden voor je een server op kunt.

Verwijderd

Op woensdag 06 december 2000 15:14 schreef sewer het volgende:
Waarom pest je hem niet gewoon door hem in UT gewoon helemaal te vernederen (dominating ofzo). Daar kun je achteraf ook nog trots op zijn...
Dominating :?

<H1>GODLIKE</H1>

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08-11 10:52
Bedoel je nu "werkt niet meer op chps2-servers"? of "werkt helemaal niet meer online"? dat laaste zou natuurlijk het mooist zijn...

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

op chps2 servers
veel europese servers draaien dit ding al dacht ik

• LoekieLeeuw
  • Niet online

LoekieLeeuw

Finishing move: Batista Bomb

(overleden)
Je kunt ook doen alsof je tegen hem aan het spelen bent, maar eigenlijk laat je hem stiekem een singleplayer starten tegen bots met skill godlike ofzo...
Kijken of daar tegen kan >:)

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

Verwijderd

Topicstarter
jesus. ik word hier zowat aangevallen. Denken julli dat ik die troep online ga gebruiken ofzo. Wat een gezeik zeg. Ik moet gewoon die aimbot hebben om een kameraad voor de gek te houden. Die kan namelijk redelijk spelen, dus dan is zoiets wel leuk. Ik draai dan gewoon de server. En aangezien de meeste al wel zo'n antiding hebben kun je hem toch haast niet online gebruiken. URL!!!

tweakers is the best

Verwijderd

Waarom? Als 'ie het maar matig kan, maak je hem toch gewoon finaal af?

Had ik ook laatst, gozer bij mij op school zou mij wel ff inmaken....

Na 3 potjes was hij nog steeds onder de 0 geëindigd (Gingen tot de 20)....Toen had die meteen geen zin meer: Humiliation!

En als je echt wilt cheaten omdat je geen kans maakt tegen hem, kan je ook gewoon cheats aanzetten op de server...dan kan je alle cheats gebruiken.
Toch? Stond ergens zoiets in een .ini file d8 ik, hoe dit precies gaat weet ik niet..heb het niet nodig dus...

• Nibbles

Nibbles

just nibb it

Op donderdag 07 december 2000 12:40 schreef killer-b het volgende:
URL!!!
Hmmm, ik vind dit nog erger dan warez eigenlijk. Hier mag wat mij betreft een slotje op....

Verwijderd

Topicstarter
Met redelijk goed bedoel ik dat ie best wel flink beter is dan mij :)
Anyway, cheats aanzetten op server is ook een oplossing, als dat kan tenminste. Heeft iemand een idee hoe dat kan? 1 of andere ini-file....hmm. Dan hoef ik die aimbot ook niet te hebben. Iedereen valt me toch al aan als ik er over begin. |:(

tweakers is the best!!

Verwijderd

gewoon bij het opstarten van je server kan je het ergens aanklikken.

Verwijderd

Topicstarter
ok, bedankt, ik ga ut proberen...

tweakers is the best

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan nergens vinden bij het starten van een server of er dan cheats gebruikt mogen worden. Is dit anders omschreven ofzo? Alvast bedankt

tweaksers is the best

• Morphs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05 09:45
Ik denk dat je van het probleem met cheaters af bent als er twee dingen gedaan worden:

1- Haal de console eruit. Of in ieder geval de commando's die voor een cheat zouden kunnen zorgen. Veel eenvoudige cheats komen voort uit een stapel console commando's.

2- Dit punt is wat moeilijker. Hoe hedendaags veel gecheat wordt, is door die aimbots. Die komen voort uit de ingebouwde computer AI, die ook kan richten op spelers. Als het spel geen bots had gehad, dan waren die aimbots nooit gemaakt omdat het onmogelijk (lijkt me) is om bij een spel een compleet aim-algoritme te schrijven (zeker als je de source niet hebt).

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-11 22:59

Rexomnium

Vincam aut moriar

Op zaterdag 09 december 2000 13:09 schreef Morphs het volgende:
Ik denk dat je van het probleem met cheaters af bent als er twee dingen gedaan worden:

1- Haal de console eruit. Of in ieder geval de commando's die voor een cheat zouden kunnen zorgen. Veel eenvoudige cheats komen voort uit een stapel console commando's.

2- Dit punt is wat moeilijker. Hoe hedendaags veel gecheat wordt, is door die aimbots. Die komen voort uit de ingebouwde computer AI, die ook kan richten op spelers. Als het spel geen bots had gehad, dan waren die aimbots nooit gemaakt omdat het onmogelijk (lijkt me) is om bij een spel een compleet aim-algoritme te schrijven (zeker als je de source niet hebt).
Hmz...
Sorry je bent misschien een aardige peer, maar wat je hier zegt is natuurlijk geen optie! Het is zelfs compleet bullshit! Je gaat niet een heel spel veranderen om een paar lamers tegen te werken! Dat cshp ofzo is al een probaat middel tegen aimbotpiemels.

Maar die aimbot is al zwaar overschat. Is speel zeer veel UT en ik ben maar 3 gasten tegen gekomen die een aimbot gebruikten. Deze mensen vielen direct op en werden de server uit gepest.

Maar goed dat is ff off-topic, sorry. Killer-B ik vind dit soort vragen een beetje ...ja...zielig. Als jij iemand wilt foppen ga je daar maar lekker zelf over nadenken hoe je dat nou moet doen. Stel nou dat het lukt en dat je hem helemaal afmaakt. Wat heb je dan gewonnen? Ga je je dan beter voelen, verdien je dan een miljoen? Nee natuurlijk niet! Het voegt helemaal niets toe! Cheaten in multiplayer---> :r:r. Zelfs al is het tegen een vriend!

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

• Nibbles

Nibbles

just nibb it

Op zaterdag 09 december 2000 14:19 schreef Larzan het volgende:

[..]
Hmz...
Sorry je bent misschien een aardige peer, maar wat je hier zegt is natuurlijk geen optie! Het is zelfs compleet bullshit! Je gaat niet een heel spel veranderen om een paar lamers tegen te werken! Dat cshp ofzo is al een probaat middel tegen aimbotpiemels.

Maar die aimbot is al zwaar overschat. Is speel zeer veel UT en ik ben maar 3 gasten tegen gekomen die een aimbot gebruikten. Deze mensen vielen direct op en werden de server uit gepest.

Maar goed dat is ff off-topic, sorry. Killer-B ik vind dit soort vragen een beetje ...ja...zielig. Als jij iemand wilt foppen ga je daar maar lekker zelf over nadenken hoe je dat nou moet doen. Stel nou dat het lukt en dat je hem helemaal afmaakt. Wat heb je dan gewonnen? Ga je je dan beter voelen, verdien je dan een miljoen? Nee natuurlijk niet! Het voegt helemaal niets toe! Cheaten in multiplayer---> :r:r. Zelfs al is het tegen een vriend!
Hey, iemand die het snapt *D

• LoekieLeeuw
  • Niet online

LoekieLeeuw

Finishing move: Batista Bomb

(overleden)
Ik moet zeggen dat ik eigenlijk zo goed als nooit cheaters ben tegengekomen bij UT.
Maar de enkeling die het waagt, wordt eerst flink afgezeken, vervolgens alsnog helemaal in de pan gehakt (tis een newbie) en daarna wordt ie eraf gekicked.
Die bedenkt zich dan wel 2x voordat ie het nog een keer gaat proberen >:)

Iemand die niet zo goed is moet ff op zoek gaan naar een server waar nog meer van die newbies rondsjokken...

Maar hoe erg iemand ook cheat een echte die-hard UT-er knalt iedereen overhoop...
(maar ja wanneer ben je eigenlijk een die-hard UT-er??)

In iedergeval een cheater zal nooit veel lol beleven op Internet...

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

Verwijderd

Topicstarter
Zie ik nergens staan, staat er echt niet bij. Ik heb de laatste 436 patch en bonus pack. Misschien toch in een ini filetje? Maar welke, iemand een idee?

• Nibbles

Nibbles

just nibb it

[Engine.GameInfo]
bNoCheating=True
Maak daar false van. Dan zou het moeten lukken. Nu tevreden? ;)

Het is je unrealtournament.ini trouwens. Zoek gewoon ff naar die regel.

Verwijderd

Topicstarter
ja hoor heel tevreden....
thanx....

• Elect
  • Niet online
Kijk, je moet het gewoon kunnen ..
en als je niet kunt gamen dan speel je niet!

nu zeg je dat je redelijk bent, ga gewoon een nacht (of dag :)) eens lekker online gamen ...

wedden dat je wel beter wordt ?

Cheat is dom .. als je iets niet kunt vraag je toch ook (meestal) niet of een ander het dan maar voor je doet ??

Als is het om te spelen, het blijft klotetroep die dingen .. en ik denk ook niet dat je maat het op prijs zal stellen met die troep ..

ahh, lucht wel op na al die CS cheaters ...

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

Verwijderd

Zat laatst ook UT te spelen op het internet, en ik zag dat er zo'n beetje elke 10 seconden of zo wel een redeemer ontploffing was. lijkt me een beetje veel

Verwijderd

Topicstarter
Dan had de server dus die cheat troep aanstaan. anders is dat ding er maar 1x in de zoveel tijd....
maar euh. het blijft een spelletje hoor. jemig, dat gezeik over cheaten. Ik doe dat een x met die gozer, haha lachen. dan weet hij het ook....klaar...

• Exterazzo
  • Laatst online: 17:09

Exterazzo

Qeasy

Weet je wat me nou echt vet lachen lijkt. Als er allemaal van die sukkels met aimbots op 1 server gaan spelen, kunnen ze lekker tegen elkaar aimbotten (:r), dan heb je echt helemaal een verneukt spel :) Maar dan moeten ze wel op die ene server blijven D:

Audentia

Pagina: 1