Toon posts:

[T-Mobile] kan niet gebeld worden door Orange

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds een paar weken heb ik mn oude (telfort)nummer om laten zetten naar mn T-Mobile abbo. Ging allemaal vlekkeloos, behalve dat mn huisgenoot met z'n Orange phone me niet meer kan bellen. Op mn oude nummer kon hij dat wel, zowel naar Telfort als naar T-Mobile. SMS komt ook niet aan.

Andersom kan ik hem wel bellen. Andere providers zijn geen problemen mee. Is dit op te lossen, of is het een fout van Orange of T-Mobile?

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Denk dat je die vraag beter aan T-mobile kunt stellen. Kost niets.

ARME AOW’er

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:10
Jullie moeten "officieel" allebei contact opnemen met jullie provider. Er is namelijk sprake van een zogenaamde gezamelijke database waar alle providers hun routeringen e.d. in bijhouden. Op het moment dat iemand porteert van de ene provider naar de andere kan het voorkomen dat je diegene niet meer kunt bellen en dat je een melding te horen krijgt "u heeft een niet bestaand nummer gebeld". Kortom gewoon even contact opnemen met de provider zodat ze de database kunnen up-daten.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:27

-d-

Hoi Elguapo,

De orange klant moet ff bellen met Orange klantenservice (06 28 500 777), om een pointer bij hun aan te laten passen. Dit probleem komt vaker voor bij Orange, ik kon ook niet gebeld worden op mijn ex-telfort nummer door Orange nummers ( alle andere providers gingen prima ).

Succes :)

Verwijderd

Topicstarter
Het contact is geweest: T-Mobile zegt dat het een fout van Orange is en dat ik hen moet bellen. Even gedaan, Orange zegt dat het een fout van T-Mobile is. Na mijn argument dat het bij elke andere provider wel werkt zorgde ervoor dat ik nu wel weer gebeld kan worden :)

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Verwijderd schreef op 06 november 2003 @ 22:31:
Het contact is geweest: T-Mobile zegt dat het een fout van Orange is en dat ik hen moet bellen.
Fout van T-Mobile. Jij bent klant bij hen, een dienst van T-Mobile doet het niet (gebeld worden door bepaalde nummers) en je hebt dus niets te maken met Orange. De klantenservice van T-Mobile moet het maar onderling met Orange oplossen. Ongeacht bij welke provider het probleem ligt!

Die huisgenoot zou omgekeerd weer niet naar T-Mobile moeten worden afgescheept als hij zijn klantenservice belt om te klagen dat hij bepaalde nummers niet kan bellen.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-11 12:53

Whuzz

Dodgeball!

Mijn vriendin heeft hetzelfde gehad. Ze was geswitched van T-Mobile naar Vodafone, met nummerbehoud en daarna kon T-Mobile haar niet meer bereiken. Niet bellen, niet sms-en.
(nogal lastig, aangezien ik T-Mobile heb...)

Heeft uiteindelijk 3 maanden geduurt voor het opgelost was :|

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Pagina: 1