Ik heb hier win2k draaien en ik heb een nieuwe videokaart gehaald (Eerst altijd geforce gehad) : een radeon 9700 pro. Nu heb ik dus alle oude drivers weggehaald en nieuwe catalist drivers instald. Als ik dan windows opnieuw boot dan blijft hij na het inlog scherm hangen. Dan kan ik via veilige modus weer de ati drivers uninstallen en dan via normale modus weer inloggen. Ik kan dus niet inloggen als ik ati drivers install!! Hoe los ik dit op? of wordt het gewoon een nieuwe windows install?
Nieuwe installatie is normaal gesproken niet nodig, dus daar zou ik nog even mee wachten.
Ik neem aan dat je al met meerdere drivers getest hebt?
Ik neem aan dat je al met meerdere drivers getest hebt?
jep, al meerdere drivers getest (originele cd drivers, catalist, omega enz). allemaal zelfde resultaat.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 20:53
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Misschien even de detonator destroyer draaien?
probeer dan toch eens een fresh install
zet het er anders gewoon als een 2e os bij
dan als het niet werkt ben je niet alles meteen kwijt
heb je btw wel alle service packs er op staan (just in case
)
zet het er anders gewoon als een 2e os bij
dan als het niet werkt ben je niet alles meteen kwijt
heb je btw wel alle service packs er op staan (just in case
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Allereerst, Radoen 9700 Pro + Windows 2000 werkt wel.
Heb je al in veilige modus proberen te booten en dan de drivers op vga gezet?
Loopt hij dan ook vast? Dan kun je vanaf een Windows XP CD booten, en voor de [R]epair functie kiezen. Mocht dat niet werken dan kun je Windows XP over je oude WinXP zetten, desnoods daarna backupped en formateren, en weer schoon installeren. Of natuurlijk met F5 voor de laatst werkende configuratie kiezen en dan de boel proberen op te lossen.
Trouwens, hangen op welke manier? Reboot hij, geeft hij een blauw scherm en reboot hij daarna, geeft hij alleen een blauw scherm, krijg je een foutmelding en loopt hij dan vast, of hangt hij als in "bevriezen", zonder foutmeldingen ?
Heb je al in veilige modus proberen te booten en dan de drivers op vga gezet?
Loopt hij dan ook vast? Dan kun je vanaf een Windows XP CD booten, en voor de [R]epair functie kiezen. Mocht dat niet werken dan kun je Windows XP over je oude WinXP zetten, desnoods daarna backupped en formateren, en weer schoon installeren. Of natuurlijk met F5 voor de laatst werkende configuratie kiezen en dan de boel proberen op te lossen.
Trouwens, hangen op welke manier? Reboot hij, geeft hij een blauw scherm en reboot hij daarna, geeft hij alleen een blauw scherm, krijg je een foutmelding en loopt hij dan vast, of hangt hij als in "bevriezen", zonder foutmeldingen ?
[ Voor 20% gewijzigd door Sluuut op 05-11-2003 13:40 ]
57696520646974206c65657374206973206e657264
Pagina: 1