[Flash] Tekenlijnen

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:04
ik heb een plaatje gemaakt in photoshop en nu wil ik dat deze in flash getekend word op een witte achtergronf door een (onzichtbaar) potloodje en dat daarna de kleuren erdoorheen komen.

Ik heb al eerder een topic geopend hierover maar deze werd gesloten..
ik heb al gezocht maar kan op geen enkele site een tutorial vinden hierover of wat dan ook.
Zelf heb ik ook al een aantal dingen geprobeerd maar het mag nie baten.

Steam: CatBearCow

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-08 23:05
Topic heropenen nadat het is gesloten is niet echt de manier van werken. :)

Maar zoeken doet wonderen, zie bijvoorbeeld dit topic (paar dagen geleden)
Flash MX alpha-effecten

[ Voor 15% gewijzigd door Willem op 05-11-2003 11:43 ]

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:46
Zomaar topic heropenen is inderdaad niet "the way to go", zeg dan op z'n minst wat je al zelf hebt geprobeert en wat er niet lukt.

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01-2025

under-world

ooh-la dots

- importeer het plaatje als symbool/graphic (preferences 50% opacity)
- sleep hem uit library in laag 1
- maak een nieuwe laag aan

- Nu kun je het transparante plaatje over trekken, maak hiervoor keyframes aan en zorg dat je in shape mode gaat werken.

-Je begint met stip (keyframe) dan ga je naar een lijn (keyframe) 2 lijnen (keyframe) etc. tot ie af is. (Let op dat je in elk keyframe break apart doet!!) Je kan het ook frame voor frame doen als de figuur te gecompliceerd is...

Het kan op veel manieren afhankelijk van wat je wil. Hier moeten genoeg tuts voor zijn lijkt me... s6 iig!

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-08 23:05
Moet eerlijk zeggen dat Verwijderd in "Flash MX alpha-effecten" een aardig verhelderende oplossing heeft... lijkt me dat je genoeg hebt aan de informatie die hij in zijn post biedt.

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:46
willem169 schreef op 05 november 2003 @ 12:00:
Moet eerlijk zeggen dat Verwijderd in "Flash MX alpha-effecten" een aardig verhelderende oplossing heeft... lijkt me dat je genoeg hebt aan de informatie die hij in zijn post biedt.
Ik denk het ook, je hebt in ieder geval weer aantal zoektermen erbij.

Volgende keer aub niet zomaar nieuwe topic openen maar gewoon mailtje sturen naar de moderator die topic heeft gesloten of in het geval van W&G naar wgmods@tweakers.net.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.