Na de installatie van Office 2003 Pro ( legale versie ) heb ik het volgende probleem :
- Ik start IE op
- IE zegt "Website found" en geeft dan het IP address weer.
- Dan zegt hij "Downloading from site www.tweakers.net" en daar blijft hij wel een minuut of twee op hangen.
Ik heb het forum al doorgezocht op de volgende strings : 'IE Traag' - Internet Explorer Traag - Office 2003 IE Traag
levert veel hits op , maar geen bruikbare antwoorden.
Wat heb ik al gedaan :
- Services disabled die ik niet van doen heb
- Safe mode with networking : dan werkt het goed
- HKEY_LOCAL_MACHINE -> Software -> Microsoft -> Windows -> CurrentVersion -> Run en daar alles uitgehaald dat mij overbodig leek.
- Ad-Aware gedraaid.
- Alle Processes terminated
- Virusscanner gedisabled
- IE de "Check third party browser add-ins" gedisabled
- Windows XP SP1a opnieuw geinstalleerd
DNS kan het niet zijn, want daar is niets aan veranderd zowel op mijn W2K domain niet en op het werk.
Netwerkkaart ook niet : Zowel als ik geconecteerd ben op de interne, PCMCIA of interne WiFi kaart het blijft hetzelfde.
Ik ben nu echt ten einde raad!
- Ik start IE op
- IE zegt "Website found" en geeft dan het IP address weer.
- Dan zegt hij "Downloading from site www.tweakers.net" en daar blijft hij wel een minuut of twee op hangen.
Ik heb het forum al doorgezocht op de volgende strings : 'IE Traag' - Internet Explorer Traag - Office 2003 IE Traag
levert veel hits op , maar geen bruikbare antwoorden.
Wat heb ik al gedaan :
- Services disabled die ik niet van doen heb
- Safe mode with networking : dan werkt het goed
- HKEY_LOCAL_MACHINE -> Software -> Microsoft -> Windows -> CurrentVersion -> Run en daar alles uitgehaald dat mij overbodig leek.
- Ad-Aware gedraaid.
- Alle Processes terminated
- Virusscanner gedisabled
- IE de "Check third party browser add-ins" gedisabled
- Windows XP SP1a opnieuw geinstalleerd
DNS kan het niet zijn, want daar is niets aan veranderd zowel op mijn W2K domain niet en op het werk.
Netwerkkaart ook niet : Zowel als ik geconecteerd ben op de interne, PCMCIA of interne WiFi kaart het blijft hetzelfde.
Ik ben nu echt ten einde raad!
Computers make very fast, very accurate mistakes.