Toon posts:

Word 2000 - Geen AutoTekst-fragment meer...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In m'n Word 2000 is, als ik een voettekst maak en een AutoTekst-fragment in wil voeren, de optie AutoTekst-fragment grijs (dus niet klikbaar).

Ik heb van alles geprobeerd, forum GoT, Google -> 0 results...

Iemand een suggestie?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2003 11:51 ]

• KingRichard
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-08 19:31

KingRichard

former Duke of Gloucester

Bij mij is, als ik het goed heb en geen fouten maak, groot (dus niet zwaar).

Met andere woorden: ik snap er geen hout van! Kun je vraag nog een keer stellen in het Nederlands? :)

a horse! a horse! my kingdom for a horse! (exeunt)
[got.profile] | [t.net.profile] | [specs]

Verwijderd

Word opnieuw installeren wil wel eens helpen...

P.S. als je gebruik maakt van verschillende gebruikers op je pc kan het wel eens voorkomen dat bepaalde opties voor bepaalde gebruikers niet beschikbaar zijn (dit is iig bij 97 zo)

Verwijderd

Wat je kunt doe is een veld toevoegen en aan dat veld een macro toewijzen. (die moet je dan wel maken).
Word op nieuw installeren gaat niet werken, want het is 'gewoon' een functie (of het ontbreken ervan ;)) in Word.

Verwijderd

Ja, maar als hij het dus eerst (misschien) wel had en daarna niet meer, kan het zijn dat hij die functie uit heeft gezet (op wat voor manier dan ook)... Als je het opnieuw installeert worden alle standaardwaarden weer teruggezet.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2003 12:24 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik geloof dat ik een re-install moet doen..... toch raar?

Verwijderd

Hij kan het niet eerst wel hebben gehad, want het zit standaard niet in Word ;)
Net zo goed als dat je geen formulierveld (vanaf de werkbalk formulieren) in een voettekst kan zetten. Maar je kunt er wel een gewoon veld (met macro) in zetten.

Edit:
Helpt het als ik zeg dat ik het in Word2000 ook niet heb? Niet op mijn eigen pc en niet op mijn werkpc?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2003 12:37 ]

• King
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-09 19:36

King

War. War never changes.

In Office XP is het geen probleem en volgens mij hoort het ook gewoon te kunnen in Word 2000. Wat ook nog wel eens wil helpen is het verwijderen van je normal.dot :)

Verwijderd

Ik heb het in mijn versie van Word 2000 wel gewoon, dus misschien ligt het aan de editie die je hebt... Ik weet eerlijk gezegd niet welke versie er allemaal zijn, maar in de Premium-editie zit het er standaard gewoon in...

BTW, Word opnieuw installeren duurt 1. niet zo lang en 2. gebeurt er niks met je documenten, dus veel kwaad kan het denk ik niet. En mocht het niet helpen, dan heb je het in iig geprobeerd...
Pagina: 1