Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Zoeken werkt wel, maar kan mezelf niet terugvinden?

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ja ik weet ook niet hoe ik het in de titel moet zetten hoor... :+

Het is zo, ik heb in de T610 topics wat dingetjes gepost betreffende bluetooth verbindingen. Nu werken die bij mezelf niet meer en wil ik op mijn eigen nickname de oplossing zoeken omdat ik weet dat het daarbij in de buurt staat.

Dus ik stel de maximale berichte per pagina in op 999 en zoek op: Sony Ericsson T610 en bij poster vul ik in readytoflow

Dan krijg ik keurig wat onderwerpen te zien. Onder andere de T610 topics.
Wanneer ik deze vervolgens open en dan met ctrl-f ga zoeken op mijn naam of signature, dan vind ik ineens niets :?
Ook als ik ze snel doorscroll, dan zie ik mijn posts er niet meer bijstaan?

Bij enkele andere onderwerpen kan ik mezelf wel gewoon vinden overigens.

Ik kan me niet voorstellen dat de posts verwijderd zouden zijn, want dan zouden ze ook niet in de search voor moeten komen toch? (was ook geen reden toe btw)

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:54

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
readytoflow in "Het Grote SonyEricsson T610 topic - Deel..."

CTRL + F5 en zoeken op je naam in het laatste deel werkt prima

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ja, ik zie het nu al.

Het maximaal aantal berichten geeft ie bij mij niet weer.
Die post die jij hebt gevonden is op 16 oktober gedaan en de laatste post die hij bij mij laat zien bij de instelling van het maximale aantal posts (999 dus) is op Maandag 06 Oktober 2003 12:22.

Wanneer ik mijn instelling op 25 per pagina zet dan kom ik wel bij die post die jij bedoeld terecht en wanneer ik er 999 van maak dan niet. Het aantal posts stond net nog op 875. Ligt dat dan aan mijn instellingen van IE?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

/oud

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.