Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verwijderd
Ah, maar kan dit an problemen opleveren met PCI kaarten?Op woensdag 06 december 2000 15:08 schreef CB het volgende:
Dat is de UDMA100 controller, moet je installeren met de cd-rom die je bij je moederbord hebt gekregen.
En Moet je dan geen speciale 100 UDMA schijf hebben?
Russian Blue Neji
Kate Bush
Verwijderd
Ik heb geen problemen met m'n sblive! dus ik weet niet waar dat bij jou dan aan ligt.
Ik heb een ata 66 HD, die kan dan roch niet op ata 100 aangesloten wordne, daar moet je toch speciale schijven voor nodig?Op woensdag 06 december 2000 15:16 schreef R3dBaron het volgende:
Bij mij (op een ka7-100) is het ook de ata 100 raid controller.
Ik heb geen problemen met m'n sblive! dus ik weet niet waar dat bij jou dan aan ligt.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Verwijderd
dat werkt altijd het best op welk mainboard dan ook daar zit meestal geen crap hardware als USB controllers aan (ken een SBlive nie goed tegen)
Suc6
Wat je ook zou kunnen proberen is om gewoon je BIOS de IRQ instellingen te laten beheren.
FUCK windows maar:r
In Bios moet je dan PnP OS op NO zetten.
In het geval van Windows ME.. moet je ff de nieuwe drivers downen..
En ik zou je bios ff flashen.. scheelt een hoop qua errors enz..
NL: 18 19 31 32 34 37 39 47 57 60 66 67 68 70 72 73 77 79 80 82 83 85 90 94 95 96 98 02 04 11 12 | KB: 17 43 61 67 70 71 72 79 83 86 87 93 98 99 02 06 07 10 | SC: 93 94 95 | JCS: 02 05 06 | EC1: 71 72 73 95 | EC2: 87 | UC: 92 | WB: 72 95 | ESC: 72 73 95
Verwijderd
je shared een irq doe de pci kaart (live) in een ander pc slot dat is de enig oplossing. Ga je namelijk je irq van je agp veranderen dan veranderd de live weer in hetzelfde irq probeer maarOp woensdag 06 december 2000 15:35 schreef PowerPee het volgende:
Ja, dazzou kunne.
Wat je ook zou kunnen proberen is om gewoon je BIOS de IRQ instellingen te laten beheren.
FUCK windows maar:r
In Bios moet je dan PnP OS op NO zetten.
check in je handleiding welke irqs geshared worden met een slot..
Hop, installeren en weg is dat vervelende dingetje... dan pas gaan kijken hoe je kaarten in je PCI sloten reageren... geeft een iets eerlijker/duidelijker beeld...
Verwijderd
maakt niet uit, gewoon geen irqs sharen.Op woensdag 06 december 2000 15:22 schreef Da_BoR het volgende:
Ik zou gewoon de driver van die controller installen dan geeft windhoos een interupt aan dat ding en krijg je daar geen problemen mee een SB live kaart het liefst in slot 2 (AGP PCI PCI << die )
dat werkt altijd het best op welk mainboard dan ook daar zit meestal geen crap hardware als USB controllers aan (ken een SBlive nie goed tegen)
agp shared altijd een irq met een pci slot
....
netzoals een onboard scsi controller dat doet
Oke de kaart zit nu in de 4de slot, maar er komt geen geluid uit de boxen, ik krijg ook geen foutmelidingemOp woensdag 06 december 2000 15:25 schreef PowerPee het volgende:
Probeer je kaart er eens uit te halen en in een ander PCI slot te zetten.:7 Deze mass storage controller is nogal gevoelig voor PCI-IRQ sharing;(
Suc6
Zie ook dat het bestandje wordt afgespeeld, maar ik hoor niks
Russian Blue Neji
Kate Bush
Waar kan ik dat veranderen?Op woensdag 06 december 2000 15:52 schreef Xaran het volgende:
Toevallig de output op mute staan?
Of is dat gewoon het geluidsknop in je taakbalk/systemtray, waar je dan op druk, waar daar staat mute alle 4-5 keer niet aangevinkt, en toch doet ie het niet, moet ik dan nog ergens anders doen
Russian Blue Neji
Kate Bush
Verwijderd
(Is mij een keertje gebeurd)
In het groen gaatje?, Dacht het zwarte gaatje, maar in iedergeval, dat pakt 'ie ook nietOp woensdag 06 december 2000 16:04 schreef Da_BoR het volgende:
Zitten je speakers wel in het groene gaatje? anders zijn het de achterspeakers en die doen standaart niets
Russian Blue Neji
Kate Bush
Nee, heb helaas geen subwoofer .Op woensdag 06 december 2000 16:06 schreef R3dBaron het volgende:
Heb je een fps1000 ofzo? Achterop de subwoover zit daar ook nog een knopje dat je misschien wel over het hoofd hebt gezien.
(Is mij een keertje gebeurd)
Russian Blue Neji
Kate Bush
TOOT TOOT reboot, en dan nog 's installeren.:Z
Doet ie het nu?
Geen vinkie bij hardware
Schuifen in mixer open
Mixer niet op dempen
probeer is een audio cd erin te stoppen (als je audio kabeltje heb aangesloten)
dat moet prakties altijd werken
das zo`n beetje wat er meestal misgaat bij aansltuitnen speakers
Zwart
Groen
Roze
Geel
Blauw
Uitganag op, en nog een poort, weet niet waarvoor.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Verwijderd
He he eindelijkOp woensdag 06 december 2000 16:17 schreef PowerPee het volgende:
OK, verwijder de software van je SB helemaal via het configuratiescherm, ALLES. Kijk of de SB ook weg is bij je apparaten lijst.
TOOT TOOT reboot, en dan nog 's installeren.:Z
Doet ie het nu?
Russian Blue Neji
Kate Bush
Nee die heb ik er niet bijgekregen.Op woensdag 06 december 2000 16:20 schreef PowerPee het volgende:
Jeezzz, heb je geen handleiding of zo?
Maar alles doet het nu
Russian Blue Neji
Kate Bush
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024