Ik heb een probleem een javascript in internet explorer die zich niet voordoen met netscape en mozilla firebird.
Ik ben bezig een site te maken met oracle plsql. Dit gaat goed en geeft geen problemen.
Dacht ik. Ik heb alles getest met MozillaFirebird(0.7) en de weergave en uitvoering van alle code gebeurd goed.
Nu heb ik een pagina met daarop een form. In dat form staat een button die een popup moet laten zien.
Het gaat goed totdat de popup weergeven moet worden.
Dit is de code:
Ik heb al geprobeerd:
geen document.write commando(zoals nu)
onclick="javascript:showTemplates();"(al dan geen ';')
het script tussen de head tags gezet.
Ik weet niet meer wat ik nog kan doen.
De fout die ik krijg is volgens internet explorer 'var' in de regel 'var pop = .....'
Wat kan de fout hier zijn
Ik ben bezig een site te maken met oracle plsql. Dit gaat goed en geeft geen problemen.
Dacht ik. Ik heb alles getest met MozillaFirebird(0.7) en de weergave en uitvoering van alle code gebeurd goed.
Nu heb ik een pagina met daarop een form. In dat form staat een button die een popup moet laten zien.
Het gaat goed totdat de popup weergeven moet worden.
Dit is de code:
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
| <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd"> <html> <head> <title>Hoofdpagina</title> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1"> <META HTTP-EQUIV="CACHE-CONTROL" CONTENT="NO-CACHE"> <META HTTP-EQUIV="PRAGMA" CONTENT="NO-CACHE"> <META HTTP-EQUIV="PRAGMAS" CONTENT="NO-CACHE"> <script language="javascript" type="text/JavaScript"> function showTemplates() { var pop = window.open ("","selecteer template","toolbar=0,location=0,directories=0,status=0,menubar=0,scrollbars=1,resizable=0,copyhistory=0,width=850,height=600,left=10,top=100"); pop.document.open(); pop.document.close(); } </script> </head> <body> <form action="get"> <input type="button" value="Template toevoegen" onclick="showTemplates();"> </form> </body> </html> |
Ik heb al geprobeerd:
geen document.write commando(zoals nu)
onclick="javascript:showTemplates();"(al dan geen ';')
het script tussen de head tags gezet.
Ik weet niet meer wat ik nog kan doen.
De fout die ik krijg is volgens internet explorer 'var' in de regel 'var pop = .....'
Wat kan de fout hier zijn
edit:
sorry, verkeerd forum aangeklikt
sorry, verkeerd forum aangeklikt
[ Voor 15% gewijzigd door sturkel op 05-11-2003 10:24 ]
[AMD 64 X2 3800] [Asus a8n-e] [2048mb Kingston] [nvidia 7300GS] [2*Seagate160GB s-ata] [WD 120GB 8MB] [Plextor px-708a] [nec 4550]