Ehm het volgend probleem doet zich voor: binnen een netwerk staat een cd toren met bijv de cdfoongids.Gebruikers kunnen dus vanaf hun werkplek deze cd rom raadplegen.Nu komt het volgende zich voor.Het programma start op als normaal.Maar als het programma dan eenmaal geopend is duurt het echt een euwigheid eer dat je er echt mee kan werken.Je typ bijvoorbeeld amsterdam in om iets op te zoeken...dan duurt het kei lang eer dat ie dat dan gevonden heeft.het programma start dus normaal op enkel de werking van het programma laat op zich wachten.Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen?
Moet misschien de cd er ff uit en er terug in?..ligt het aan de cd zelf? of is er iets misschien mis met de cdtower???
Ik heb geen flauw idee....en het kan niet eigenlijk neit aan de toren liggen want andere programma's die erin zitten doen het wel gewoon, en erin en eruit halen...ik weet het niet
Google en dergelijke geeft geen enkele informatie hierover
Moet misschien de cd er ff uit en er terug in?..ligt het aan de cd zelf? of is er iets misschien mis met de cdtower???
Ik heb geen flauw idee....en het kan niet eigenlijk neit aan de toren liggen want andere programma's die erin zitten doen het wel gewoon, en erin en eruit halen...ik weet het niet
Google en dergelijke geeft geen enkele informatie hierover