Bestanden blijven gefragmenteert?

Pagina: 1
Acties:

• YoG
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Het maakt niet uit hoe vaak ik defragmenteer, of het doe met Speedisk, O&O of Diskeeper, er blijven altijd bepaalde bestanden op mn schijf die gefragmenteert blijven! :?
In het ergste geval is 1 bestand in 56 stukjes gefragmenteert :(

Het vreemde is dat die bestanden niet in gebruik zijn, dat geval van hierboven is een bestand van Battlefield 1942, en weer een andere verwijst naar een grote zipfile.
Boottime defraggen werkt dus ook niet want de bestanden zijn niet in gebruik.

:?

spek pc, spek hifi, last.fm

Verwijderd

heb je genoeg vrije ruimte over. Als dat te weinig is kan er niet goed gedefragmenteerd worden. Diskeeper heeft minder nodig dan de windows-defragmenter.
Anders die file naar een andere schijf zetten, de schijf waar de file vanaf komt defraggen en dan de file terugzetten..

• Mercarra
  • Laatst online: 05-09 21:46
Verwijderd schreef op 05 november 2003 @ 07:57:
heb je genoeg vrije ruimte over. Als dat te weinig is kan er niet goed gedefragmenteerd worden. Diskeeper heeft minder nodig dan de windows-defragmenter.
Anders die file naar een andere schijf zetten, de schijf waar de file vanaf komt defraggen en dan de file terugzetten..
Heb ik ook eens gedaan. Anders brand je hem zelfs even op cd. Ik had een keer een file met honderden fragmenten... zo opgelost.

Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl

• YoG
  • Niet online
Nee ik heb ruimte zat. Maar vreemd dat je het dan op zo'n omslachtige manier moet oplossen.

Die defraggers van tegenwoordig zijn zo geavanceerd, maar een schijf helemaal to the bone defraggen lukt ze niet :?

spek pc, spek hifi, last.fm