Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[tpl] Lelijke wrapping GoT frontpage *

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• [NUT]
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-11 16:37

[NUT]

Heppiedepeppie

Topicstarter
Ik weet niet zeker waar ik dit moest posten en ook niet zeker of zoiets al is opgemerkt, dus doe ik het maar hier, de modjes mogen beslissen waar deze thuis hoort.

Mijn probleem is geen probleem maar meer een observatie en een mening... je kunt het er mee eens zijn of niet, maar zinloos gaan flamen hierom lijkt me niet echt zinvol. (nofi :+ )

Goed, het gaat om wat je ziet als je GoT opkomt, en nog geen subforum bent in gegaan... je ziet een lijst met fora en dat is verdeelt in kolommen, en in die kolommen zijn er delen van informatie opgenomen, opzich heel handig maar op dit moment word er door de toevoegingen van modnamen van ALLE 'main' mods de layout van deze tabel een beetje vernachelt... de forum namen worden nu plots ge-wrapped omdat de modnamen kolom dat niet doet! persoonlijk vind ik dat dus een slordige fout in de opzet... je hebt zeeen van ruimte op die kolom om te wrappen, en die word niet gebruikt. Tevens zijn er nu cellen met modnamen gesepareerd met slashes ( / ) EN komma's ( , )... dat staat imo nogal slordig.

Persoonlijk vind ik dit dus een onzuiverheid in de opzet... het mist eenheid, en de entre tabel word daarmee een stuk onoverzichtelijker dan hij was.

Ik hoop dat jullie dit nemen zoals het bedoeld is: een attente opmerking en een mening.

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Templatekwestie, richting React Bugs en Featurerequests :)

Professionele website nodig?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:40

crisp

Devver

Pixelated

morgen opgelost als het goed is

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.