Toon posts:

Mandrake 9.2 downloaden?

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb al enige tijd geruime interesse voor het draaien van een linuxdistro naast mijn winXP prof.

Heb dit al eens voor elkaar gekregen met redhat 9 en mandrake, maar het vervelende was dat ik, om dit te bewerkstelligen, eerst mijn harde schijf van mijn onboard promise controller moest halen om hem vervolgens op mijn primairy IDE te hangen.

Nu heb ik mijn zinnen gezet op mandrake 9.2, omdat ik via tweakers heb vernomen dat er wellicht ondersteuning inzit voor mijn controller.

Ik wil graag een iso downloaden, omdat ik daar (wel) ervaring mee heb en niet met al die bestanden die ik op een ftp ben tegengekomen.

Wel heb ik een iso kunnen vinden met de naam "CLIC-2.0-i586.iso". Is dit een iso die ik kan installeren, of draait deze alleen een demo af?

Het klinkt onlogisch om als newbie voor het downloaden te gaan en niet voor het kopen van een distro. Het punt is dat ik eesrt zekerheid wil hebben dát ik hem kan draaien, alvorens ik geld wil uitgeven.

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19:16
Mandrake 9.2 is nog niet uit AFAIK maar is nog in beta (even nachecken (jaja, fout Nederlands) liet zien dat de public iso's nog niet beschikbaar zijn vanwege een bugje met LG cdrom spelers (www.mandrakelinux.com) misschien gewoon even wachten?) 9.1 is gewoon te downloaden op http://www.linuxiso.org/distro.php?distro=29 .

• _Squatt_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Van een announcement op /.:
Public release of Mandrake 9.2 ISOs will happen at the same time as Mandrake 9.2 Pack availability in retail. It makes sense.
Nog even geduld hebben dus, of je doet een netwerk install, maar ik weet niet zeker of die ook de goede kernel gebruikt.

Ik heb overigens de torrent files wel zien zwerven op sites van een dubieus karakter
edit:
Oh ja, door dat LG probleempje duurt het misschien nog wel wat langer.

[ Voor 10% gewijzigd door _Squatt_ op 05-11-2003 00:11 ]

"He took a duck in the face at two hundred and fifty knots."

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Update - Nov 3rd, 2003: due to this issue, the release of Mandrake 9.2 public ISO images has been delayed for a few days.
Aldus mandrakelinux.com, nog even geduld dus :)

• RRR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08-2017

RRR

goR

Netwerkinstall kan ook, mét kernel 2.4.22-10mdk. Kernel update voor de LG bug is ook al beschikbaar.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Blaataaps is zo te zien vergeten hier een slotje op te zetten, gelukkig maar dat ik er dan nog altijd ben ;)
:* blaataaps

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.