Toon posts:

Pocket Internet Explorer opent geen pagina's

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb plotseling een vaag probleem op mijn Pocket PC. (Toshiba e310) Ineens kan ik geen internet sites meer openen in PIE. Favorieten werken niet, intikken van een link werkt ook niet. Ik krijg geen foutmeldingen te zien, er gebeurt gewoon niets.

-Internet verbinding werkt goed, e-mail doet het en messenger geeft melding dat het protocol niet geschikt is (Klopt, MSN6 weet je ;) )
-PIE werkt niet over een irda verbinding, ook niet over activesync.
-Ik heb geen instellingen veranderd voor het probleem optrad, nu heb ik uiteraard alle connections verwijderd en opnieuw ingesteld, maar dit mocht niet baten.
-Google, experts-exchange, en diverse PPC site gechecked > geen resultaat :(

Hopelijk kunnen we wat verzinnen want op een harde reset zit ik niet te wachten ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2003 23:54 . Reden: - ]

• Fakir
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:45
pocket IE kan ik je helaas niet mee helpen, maar msn is gewoon te updaten en dan werkt ie weer:
http://www.microsoft.com/...snmessenger/pocketpc.mspx

Verwijderd

Topicstarter
Thnx Fakir, da's in elk geval wat ;)

Is er anders een goede/kleine browser voor de pocket PC?

• Fakir
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:45
ik heb wm2003 en de pocket IE die daar bij zit werkt naar behoren (girotel enzo). Nu hoor ik van veel mensen die ppc2002 gebruiken dat ze erg tevreden zijn over netfront. Schijnt wel groot te zijn, maar ook tabbed browser enzo. En als ik me niet vergis heeft opera ook een ppc variant

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb goede verhalen gelezen over Netfront. Ben 'm nu aan het downen en dan gaan we es effe testen! :) (Neemt maar 2,3 MB in das geen probleem heur)